Gallery

Pasta prezzemolo a la primavera. Mancare vegana de cinci stele, la tine in cucina :)


Niciodata nu am mai mancat asa ceva, atat de bun, atat de placut. Mananc excelent atunci cand combin stilul vegan cu stilul italian. Mancare vegana este si mai buna daca ii dati o tenta italiana ā¤


De ce ingrediente ai nevoie: 200 de grame de paste, 1 ardei kapia, 1/2 legatura de patrunjel, ulei de masline, ardei iute uscat (peperoncino).

Cum am preparat una dintre cele mai delicioase si sanatoase retete culinare vegane din cariera mea:

Am copt un ardei kapia. L-am decojit si l-am taiat mic de tot. Am fiert paste al dente. Am sotat intr-o tigaie cu putin ulei de masline ardeiul copt, putin ardei iute uscat (peperoncino) si jumatate de legatura de patrunjel proaspat. Am pus sare si am lasat pe foc fix 1 minut. Apoi am pus pastele in tigaie si am mai lasat pe foc inca 1-2 minute la foc mediu, amestecand sa nu se lipeasca pastele.

Mancare vegana delicioasa, italiana, sanatoasa, gata in 15 minute pe ceas šŸ™‚ Ce altceva sa mai vrei?

Apropo, eu am mancat 200 de grame de paste din acest preparat vegan. Va recomand sa puneti 600 de grame de paste la o familie de 3 mancaciosi šŸ™‚

Pofta buna, multa sanatate si spor la gatit vegan, macar din cand in cand šŸ™‚

One thought on “Pasta prezzemolo a la primavera. Mancare vegana de cinci stele, la tine in cucina :)

Leave a Reply

