Gallery

Salata de 4 verdeturi si tofu afumat. Stevie, patrunjel, ceapa verde, salata verde


Nu consum tofu extrem de des insa atunci cand imi e pofta, aleg tofu afumat. Are un gust incredibil de bun si il adaug cam in orice salata doresc, in tocanite carora vreau sa le cresc nivelul proteic si nu numai.


De curand am incercat o salata in 5 culori: stevie proaspata, salata verde, patrunjel, ceapa verde si tofu afumat. Am adaugat ulei de masline, sare, piper, zeama de lamaie verde insa merge si cu lamaie normala.

A fost delicios. Am mancat una dintre cele mai gustoase salate din viata mea. Am nimerit amestecul de lamaie si ulei, sare si piper. Nu imi iese intotdeauna asa cum vreau. Nu respect cantitatile prea des asa ca mancarea mea iese mereu altfel decat cea precedenta.

In aceasta salata vegana as fi mai putut adauga si masline insa mi s-a parut a fi destul de ok asa cum am preparat-o eu. Nu imi plac mancarurile cu prea multe ingrediente. Le prefer pe cele simple, gustoase, sanatoase.

Multa pofta si spor la gatit vegan, vegetarian si de post!

Leave a Reply

