Gallery

Stelline cu sos de rosii si busuioc: mancare vegana pentru bebelusi


David nu este decat 95% vegan 🙂 Iar atunci cand e vegan, mananca regeste 🙂

In cea mai mare parte din timp, mananca fructe si piure-uri de legume. Insa are si zilele lui de orez, zile de paste, zile in care mananca spanac si ciorba multa 🙂

Aseara i-am gatit paste cu sos de rosii si busuioc.

Am folosit stelline mici, pentru varsta lui. Are 8 luni 🙂 Am avut suc de rosii natural, o frunza de busuioc, putin ulei de masline.

Am pus sucul de rosii la fiert, cam 200 de ml, cu 2 lingurite de ulei de masline si frunza de busuioc tocata microscopic. Am adaugat un praf invizibil de sare si o ceasca de apa. Am lasat sa fiarba sosul de rosii timp de 9 minute.

Am fiert pastele al dente si apoi le-am pus in sosul de rosii unde au mai fiert inca 2 minute. A fost de ajuns ca sa nu fie al dente la final.

David a mancat excelent. Iar Clara a renuntat la pastele ei linguini pentru stellinele lui David. Amandoi au mancat regeste, vegan 100%, foarte sanatos si nu va imaginati cat de delicios. Daca erau mai multe, mancam si eu :))

Sa aveti pofta, multa sanatate si sa nu uitati sa gatiti vegan, macar din cand in cand 🙂

One thought on “Stelline cu sos de rosii si busuioc: mancare vegana pentru bebelusi

Leave a Reply

