Gallery

Legume la cuptor pentru cea mai delicioasa si simpla cina cu putinta


Daca e simplu si e vegan, sper din suflet sa fie si delicios fiindca aceasta ar fi optiunea mea ideala. Sa fie vegan delicios si sa nu ma tina in bucatarie prea mult. Am doi copii si niciunul nu sta fara mine prea mult timp. Nu rar se intampla sa gatesc cu David in brate sau in timp ce fac temele cu Clara.

Astazi am trisat din nou. Am preparat o cina simpla si delicioasa, din ingrediente modeste: cartofi, pastarnac, telina, morcov, ardei gras congelat de cu vara trecuta fiindca imi place ardeiul romanesc ieftin. Am mai folosit ulei de masline, sare si usturoi din plin, dovlecei romanesti.

Amandoi copiii au mancat excelent. David a mancat din toate legumele, sub forma de piure. Clara a mancat asa cum vedeti in poze, legume variate pe farfurie.

Cum am procedat? Am curatat cartofii si i-am spalat. I-am tocat mare si apoi am procedat la fel cu pastarnacul, telina, morcovul si am adaugat si ardei gras congelat, el fiind deja tocat, dovlecei rondele.

Am amestecat totul intr-o tava de cuptor, cu ulei de masline, sare si catei de usturoi tocati marunt. Vreau ca uleiul sa ajunga pe toate legumele.

Am adaugat apa indeajuns incat sa am toate legumele aproape acoperite de apa.

Am lasat la cuptor cam 1 h la foc mic-mediu. Am asteptat ca legumele de la suprafata sa devina aurii 🙂

Rezultatul este genial. Va recomand sa pregatiti mai des legume la cuptor pentru ca munca voastra este minima. Doar tocati legumele si le dati la cuptor. Mai adaugati oregano daca doriti, busuioc daca aveti, cimbru si alte mirodenii care va plac.

Pentru un aspect si mai frumos, adaugati o lingurita de curry nepicant. Toate legumele vor avea o tenta galbuie. Eu nu am pus peste legumele mele pentru ca am vrut ca David sa manance si el. Inca nu are voie sa consume toate condimentele care alcatuiesc un curry indian clasic.

Sa aveti pofta, multa sanatate si sa mai reveniti pe Vegantini pentru noi retete culinare vegane, vegetariene si de post!

5 thoughts on “Legume la cuptor pentru cea mai delicioasa si simpla cina cu putinta

  1. Buna Maria,

    Mulțumesc ca împărtășești cu noi din experiența ta vegana!!

    Te rog, dacă poți, sa îmi spui și mie cum congolezi ardeii, care este procedura.

    Mulțumesc !

    Cu stima, Mariana

    Pe 27 apr. 2017, la 23:18, Retete vegane simple si delicioase a scris:

    > >

    Liked by 1 person

    1. Buna! Multumesc mult pentru mesajul tau 🙂

      Ardeii ii congelez dupa ce ii spal si ii tai fasii lungi sau cubulete. Ii pun in pungi cu fermoar si ii stochez punga peste punga. Tin de la un sezon la altul 🙂 Pun cam 6 kilograme in total. Ardeii copti se pun la fel, simplu, in pungi cu fermoar pe care le refolosesc mereu.

      Mult succes 🙂

      Like

Leave a Reply

