Gallery

Brunch vegan delicios din broccoli, rosii, usturoi si busuioc


Italia in farfuria mea din nou :))
Cine ma cunoaste stie ca iubesc mancarea italiana si ador orice combinatie care imi aminteste de gastronomia lor fantastica.


Vegantini s-a dorit a fi un blog culinar vegan cu un italian twist πŸ™‚ As vrea sa pun accentul pe mancare vegana italiana dar nu numai, pentru ca sunt foarte multe preparate culinare ce merita atentie deosebita, din numeroase alte tari.

Astazi am pregatit ceva delicios, din broccoli, rosii, usturoi, busuioc si ulei de masline.Β 

Am oparit in apa fierbinte o capatana de broccoli tocata in buchetele. Le-am lasat in apa fierbinte timp de maxim 1 minut.

Intr-o tigaie de inox am pus ulei de masline, am incins acolo 3 catei de usturoi tocati marunt, o mana de rosii cherry si buchetele de broccoli deja oparite si scurse de apa. Am sotat timp de 2-3 minute la foc mediu. Apoi am stins focul, am adaugat cateva frunze de busuioc si oregano si am pus capacul πŸ™‚ Am lasat totul sa se innabuse timp de 5 minute.

Pentru cei curajosi, se adauga si peperoncino (ardei iute uscat, cel mic). Se serveste totul cu un pahar de vin alb, rosu, rose, ce aveti prin casa πŸ™‚

Sa aveti pofta, multa sanatate si sa mai reveniti pe Vegantini pentru noi retete culinare vegane, vegetariene si de post!

Leave a Reply

