Gallery

Fusilli cu stevie, humus si peperoncino. Mancare vegana pentru gurmanzi


Daca vreti ceva special in seara aceasta, va recomand sa pregatiti paste si sa aveti in casa un vin bun. Daca aveti de unde sa faceti rost, luati vin de tara 🙂 Il puneti intr-o sticla veche de vin si aveti cel mai bun insotitor al unei cine savuroase.


Astazi am gatit original, asa cum as vrea sa mananc daca merg vreodata la vreun restaurant.

Am folosit urmatoarele ingrediente: paste de grau dur 300 de grame, 10 frunze de stevie tanara, 2 peperoncino (ardei iuti uscati mici), 5 linguri de humus de casa, ulei de masline, sare.

Am turnat in tigaia mea de inox un fir subtire de ulei de masline. Aici am calit usor cei doi ardei iuti uscati, din care am luat semintele si le-am aruncat. Ar face mancarea prea iute.

Am calit acolo si 3-4 frunze de stevie, la foc mediu, timp de maxim 1 minut. 

Am fiert pastele al dente si le-am strecurat. Le-am pus direct in tigaia de pe foc si am mai amestecam 1 minut dupa care am adaugat humusul, am amestecat si am stins focul.

Am servit aceasta mancare vegana delicioasa pe foi de stevie, stropite cu zeama de lamaie si putin ulei de masline, sare si busuioc uscat. Am mancat bine, ca de fiecare data cand folosesc paste si humus pe post de sos 🙂

Reteta simpla de humus gasiti aici

Mult succes, pofta mare si spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

 

 

One thought on “Fusilli cu stevie, humus si peperoncino. Mancare vegana pentru gurmanzi

Leave a Reply

