Gallery

Mancare vegana de varza noua si ardei copt. Atat de bun incat vei adora varza


Nu am iubit varza pana pe la 23-24 de ani cand am inceput sa gatesc mai serios. Atunci am dat si de gustul verzei si am inceput sa o iau in serios, ca pe una dintre cele mai importante ingrediente din bucataria unei gurmande vegetariene sau vegane.


Varza regleaza tranzitul iar pentru mine acest lucru inseamna ca ajuta la curatarea organismului de toxine.

Varza alcalinizeaza iar acest lucru inseamna ca tine la distanta virusi, bacterii, ciuperci, cancer.

Mai mult, varza indeparteaza depozitele de grasime din corp, mai ales de pe ficat. Asa ca daca aveti steatoza, dati o sansa verzei, macar din cand in cand. Varza curata sangele, limfa, ficatul.

Astazi am gatit varza noua, prima de anul acesta. Am folosit cateva ingrediente-cheie pentru a prepara o mancare vegana delicioasa, simpla si sanatoasa. 

Asa cum poate deja stiti, pentru mine aceste trei reguli sunt de aur: mancarea trebuie sa fie delicioasa, simpla si sanatoasa. Nu pot sa mananc mancare sanatoasa dar fara gust, nici gustoasa dar care stiu ca ma imbolnaveste. Si nici nu pot sa stau cu orele in bucatarie fiindca sunt mama in primul rand, am doi copii care ma solicita la maxim, am si o cariera pe care o dezvolt in timpul meu scurt, am si o biblioteca uriasa care asteapta sa fie citita 🙂

Ingrediente: 1 kg de varza noua, 1 morcov, 1 telina mica, 1 pastarnac mic, 1 radacina de patrunjel mica, 4 fire de ceapa verde, 2 fire de usturoi verde sau 5 catei de usturoi uscat, sare, piper, ulei, 300 de ml de suc de rosii, marar, patrunjel, ardei copt.

Am calit morcovul, telina, pastarnacul si radacina de patrunjel, toate tocate pe razatoare, impreuna cu ceapa verde si usturoiul verde in tigaie, cu putin ulei de masline. Am adaugat apa dupa maxim 2 minute de sotat la foc mic. 2 cani de apa ar trebui sa ajunga. Lasati sa scada macar jumatate din apa adaugata si apoi puneti varza tocata grosier. Nu o dati pe razatoare fiindca se va face piure.

Mai adaugati 1 cana de apa si lasati la foc mic, sa scada in voie. O sa aveti in curand o varza noua calita de post pe care o veti manca goala sau cu paine 🙂

Cand varza si toate legumele sunt gata, adaugati ardeiul copt, sucul de rosii si lasati sa fiarba minim 5 minute. Adaugati la final si sare, piper, marar si patrunjel si stingeti focul. E gata una dintre cele mai gustoase mancaruri vegane din lume. Aveti o mancare sanatoasa, foarte simpla, modesta, care sa va hraneasca toata familia, de la mic la mare 🙂

Pentru si mai multe retete culinare vegane, vegetariene si de post, abonati-va la Vegantini si veti primi idei culinare pe gustul tuturor!

2 thoughts on “Mancare vegana de varza noua si ardei copt. Atat de bun incat vei adora varza

Leave a Reply

