Gallery

Salata vegana de macris, dovlecei, morcov si dressing delicios


Ador macrisul pentru gust si consistenta. Este cea mai gustoasa salata cu putinta. Macrisul este acru precum corcodusele iar in combinatie cu morcovul, aroma este incredibila.


Am gatit lenes si astazi :)) Sunt o vegana rapida. Asa imi place sa ma numesc fiindca altfel ar trebui sa recunosc faptul ca sunt lenesa :)) Glumesc si eu. Imi place in bucatarie insa nu imi permit sa petrec ore in sir gatind. Am doi copii care trag de mine in toate partile iar mie imi place la nebunie 🙂 Sunt o mama implinita!

Ingrediente necesare pentru o salata vegana lenesa dar delicioasa si sanatoasa: 1 morcov, 6-7 frunze de macris, un dovlecel mic, iaurt vegetal, 3 catei de usturoi, oregano si busuioc uscate, sare, piper, ulei de masline, zeama de lamaie.

Morcovul se taie sub forma de taitei cu un aparat special care costa 5-6 lei si se gaseste in piata de legume si in market-uri. Face taitei din legume. 

Morcovul se stropeste cu zeama de lamaie. Macrisul se spala si se toaca marunt, se stropeste cu zeama de lamaie si ulei de masline. Dovlecelul se taie marunt, cubulete si se amesteca impreuna cu macrisul.

Sosul vegan sau face din iaurt de soia sau orice alt iaurt vegan, adaugand usturoi pisat, sare, busuioc si oregano. Adaugati si piper daca doriti. 

Salata de macris, dovlecei, morcov si dressing vegan este geniala cu adevarat. Va garantez ca este incredibil de gustoasa, foarte satioasa, racoritoare si se prepara simplu si rapid.

Pofta buna, multa sanatate si nu uitati sa reveniti pe Vegantini pentru si mai multe salate vegane!

Leave a Reply

