Gallery

Cea mai simpla gustare vegana, salata de vinete. 3 combinatii interesante pentru un aperitiv vegan delicios


Salata de vinete este una dintre preferatele mele. E si gustare, merge si la micul dejun, este si aperitiv, este deosebita pe masa festiva de Craciun insa si la Paste. Cine si-a pus la congelator, este un om fericit 🙂


Vinetele se spala, se usuca, se pun la copt direct pe flacara aragazului sau pe tablita speciala. Eu nu am asa ca ma chinui la flacara. Cant toata simfonia primaverii pana termin de copt 2-3 kilograme de vinete. Sotul meu mananca mult iar eu nu ma plang. Prea mult… :))))

Dupa ce le coc, le presar cu sare si le las sa se odihneasca. Ma odihnesc si eu. Imi fac o cafea si ma cheama copiii sa ma joc cu ei pe covor :)) Cand ma satur de odihna si pierd orice joc fiindca fiica mea triseaza :))), decojesc vinetele si le toc marunt, cu cutitul. Nu le pun la blender fiindca imi e lene sa il spal iar mie oricum imi plac mai mult asa 🙂

Adaug ceapa tocata microscopic, sare si ulei de masline. Servesc pe paine integrala si vad cum toata munca mea de cateva ore se termina in maxim jumatate de ora :)) Dar nimic nu se compara cu salata de vinete. Chiar nimic.

3 combinatii interesante de salata de vinete, toate vegane:

  • salata de vinete cu humus: intr-un bol de salata de vinete adaugati doar o lingura generoasa de humus. E ceva divin.
  • salata de vinete cu pasta de susan, tahini: Aveti o mancare vegana de va lingeti pe degete si ma veti pomeni
  • salata de vinete cu usturoi pisat marunt si peperoncino macinat fin. Peperoncino este ardeiul iute uscat, cel mic de tot. Ajunge un sfert la un bol mic de salata de vinete sau chiar puteti sa presarati putin direct pe painea unsa cu salata de vinete. Adaugati si putin oregano si ati ajuns in raiul vegan :))

Sa aveti pofta, mult succes in tot ce faceti si spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

Leave a Reply

