Gallery

Food in a jar, mancare la pachet. Asa, ca oamenii modesti :)


Nu suport ipocrizia. Adica nu imi place si ma feresc de ea. Si nu imi plac oamenii de fatada, cei care nu au destui bani in buzunar pana la finalul lunii dar trebuie sa isi comande mancare de la catering. Cu mancarea la borcan nu mai merge. La mine a mers intotdeauna. O fi lumea mai moderna si eu sunt mai toanta :))


Am studii terminate cu brio, facultate facuta la stat, terminata pe munca mea, nu pe spaga. Am diplome in diverse domenii care ar face pe multi sa ridice o spranceana in forma de wow. Si totusi, la munca, ma duc in continuare cu mancare la borcan. In poza de mai sus este orez indian (orez cu turmeric, fiert cu apa si ulei, sare si piper) si stufat vegan cu masline, adica un fel de mancare de praz cu masline 🙂

“Nu am timp sa imi gatesc.” Asta nu exista la mine. Pun in borcan ce am eu prin frigider. Doi cartofi fierti, o bucata de ceapa, niste porumb de la cina de aseara, o felie de rosie si cateva frunze verzi. Aia e! Daca nu mi-am alocat mai mult timp, plec asa cum pot, cu ce am eu la indemana.

“Nu stiu sa gatesc.” Atunci baga mancare facuta cu arome artificiale si ambalata in scartz, adica polistiren sau plastic toxic. Ia sa vezi ce repede inveti sa gatesti. Eu am doi copii si tot am timp sa gatesc.

“Nu imi place sa ma car cu mancare dupa mine.” De parca trebuie sa cari in carca, saci de ciment.

“E aiurea sa mananci la borcan cand esti la birou. Nu se potriveste. M-as face de ras.” Aici nu mai are rost sa comentez decat va spun ca am prieteni in restaurante bune si care imi dau un sfat prietenesc, si anume sa mananc acasa cat mai des fiindca nicaieri nu se face mancarea mai sanatoasa decat acasa, cu mainile tale. Si am prieteni corporatisti care mananca la borcan si nu le cad ochelarii colegilor cand isi scot pachetul :))

Daca tu mananci ceva de ochii altuia, e aiurea :)) De la o varsta trebuie sa fii indeajuns de stapan pe ce mananci, cum mananci.

Am o vorba. Cel mai rau surd e cel care nu vrea sa auda. Asa si cu oamenii care chiar nu vor altfel.

Pentru ceilalti, care nu se rusineaza sa manance si de la borcan, am o veste tare. Food in a jar este un concept la moda in strainatate. Oamenii sunt super-mega-incurajati sa isi aduca mancare de acasa. Salvam mediul inconjurator, folosim mai putin plastic, economisim bani, nu mai aruncam mancare din frigider, suntem mai sanatosi. Daca mai vreti motive inseamna ca niciunul nu va va convinge :)))

Sa fiti sanatosi, sa mancati bine, sa nu va fie rusine sa va luati mancare de acasa. Nu va face mai putin interesanti, ci dimpotriva ❤

Leave a Reply

