Gallery

Humucado cu ceapa verde. Mister vegan delicios pe paine integrala


Ce face creativitatea din om :)) Nu era de ajuns ca aveam kalahumus si humurzici, cuvinte scoase tot de mine. Acum am inventat humucado si nu regret nicio imbucatura ❤

Humucado este pasta de humus cu avocado, totul blenduit impreuna sau amestecat ulterior. Humus trebuie sa aveti mereu in casa, va spuneam eu de curand. Avocado ar fi bun sa mancati macar unul pe saptamana, copt sa fie.


In poza avem humucado pe paine integrala, presarat cu frunze de ceapa verde si asezonat cu frunze de patrunjel. Mananci si plangi :))

Avem la dispozitie o gama larga de produse proaspete, sanatoase, iubibile pana la miez :)) Romania nu este sub nicio forma o tara in care sa fie greu sa fii vegan, ci dimpotriva 🙂

Humusul se face simplu de tot. Folositi naut care va place, fierbeti-l in mai multe ape ca sa nu va balonati prea tare, adaugati tahini, ulei de masline, un praf de chimion, sare si usturoi (eu nu adaug niciodata zeama de lamaie). Blenduiti fin si apoi incorporati si un avocado copt. Asta e tot. Simplu, nu-i asa? Mai rapid si mai usor de atat, nu poate sa fie. Si de la market nu va recomand sa luati humus daca nu e 100% natural. E viata scurta dar trebuie sa o traim bine si cat mai sanatos cu putinta si cat mai economicos cu putinta. Asa ca gatiti acasa, cat mai mult.

Humucado este delicios, cremos, untos, te face sa scoti sunete de pisica fericita, care toarce :)) Nu mananc des humucado pentru ca avocado iau mai rar, din considerente financiare :)) Humusul merge si simplu, va rog sa ma credeti 🙂 Eu mananc zilnic humus.

Cam atat pentru azi. Faceti humus din naut la punga sau daca va e greu, luati humus fiert si ambalat la cutie de metal, gen conserva. Eu nu am luat asa niciodata dar stiu ca multi fac humus pe loc, fara sa stea sa fiarba nautul. Eu sunt mai de moda veche. Imi place sa il fierb eu, sa il spal eu in cate ape vreau, sa il blenduiesc doar cand sunt multumita de cat de fiert e bobul ❤

Pofta buna si va mai astept pe Vegantini pentru si mai multe idei culinare vegane indraznete ❤

2 thoughts on “Humucado cu ceapa verde. Mister vegan delicios pe paine integrala

  1. Mulțumesc! Fac des humus cu avocado dar rețeta mea e mai simplă, adică las năutul la înmuiat cel puțin 12 ore apoi îl pun în blender cu ce ingredient consider eu că îmi fac bine. La urmă adaug avocado. E cu adevărat dumnezeiesc! Sporesște energia vitală, este lesne absorbit și digerat de organism, întărește voința și sufletul…

    Like

Leave a Reply

