Gallery

Mancare vegana in stil asiatic. Rapid, simplu si delicios


Iubesc mancare vegana cu un un twist asiatic. Fac si eu ce pot, in limita timpului disponibil. Nu pot sa ma laud cu preparate culinare identic realizate dupa cele originale fiindca imi lipsesc si ingrediente asiatice, insa mai mult imi lipseste experienta lor.


De curand am realizat totusi un preparat care imi aminteste de mancarea lor. Am fiert orez simplu, cu putin ulei de masline si apa, sare si putina pudra de ghimbir, pentru aroma.

Am fiert urzici, le-am sotat apoi cu ulei de masline si sare. Am adaugat nucsoara, ghimbir, cuisoare. Am vrut sa aiba gustul clasic de alge šŸ™‚

Am asezonat totul cu sos dulce-picant si am mancat una dintre cele mai gustoase mancaruri vegane din lume, cu acea aroma asiatica incantatoare de care m-am indragostit acum mult timp šŸ™‚

Am gatit rapid, recunosc. Am folosit urzici in loc de alge pentru ca imi plac mai mult si pentru ca sunt mai accesibile. De asemenea, cred ca sunt si foarte sanatoase si poate chiar mai sanatoase decat algele šŸ™‚

Sosul este cumparat, a costat 7 lei si este 100% natural. Orezul este romanesc si a fost fiert cu apa si ulei, sare si pudra de ghimbir. Am amestecat mereu asa ca a devenit orez lipicios, tip risotto. Asa imi place mie šŸ™‚

Sper sa incercati combinatia de orez cu ceva verde si un sos usor picant fiindca merita din plin. Aveti una dintre cele mai simple si rapide retete culinare vegane 100% pe care s-o experimentati cand aveti chef de ceva original šŸ™‚

Pofta buna si spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

Leave a Reply

