Gallery

Prajitura cu lamaie si mac, un desert vegan delicios, rapid si simplu


Asa cum fac negresa de post, la fel procedez si pentru acest clasic lemon cake. Prajitura cu lamaie si mac se prepara deosebit de simplu si merita sa stea pe masa chiar si la ocazii speciale 🙂


Cum am procedat: am amestecat intr-un bol mare o cana de apa, jumatate de cana de ulei de floarea soarelui, jumatate de cana de marmelada de gutui, o cana de faina, esenta de vanilie, o ceasca de seminte de mac, esenta de rom, zahar vanilat desi probabil ca ar fi fost de ajuns doar esenta de vanilie, un praf de sare, zeama a doua lamai.

Am amestecat toate aceste ingrediente cu furculita si apoi cu telul. A iesit o compozitie care curge mai greu la fel ca cea de negresa, cam la fel cum ar fi un pandispan.

Am facut totul in maxim 5 minute. Un desert vegan delicios se poate prepara si fara sa va dati peste cap, fara sa cheltuiti o gramada de bani.

 

Am dat la cuptor in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina. Am copt pana cand a trecut testul scobitorii (scobitoarea infipta in compozitie sa iasa curata). Am servit cu drag la masa de Paste si acum o voi face din nou. Voi folosi si capsuni in compozitie imediat ce le trece copiilor mei varicela 🙂 Varicela nu e compatibila cu fructe precum kiwi, portocale si alte citrice, capsuni si nu numai.


Mie mi-a iesit putin cremoasa la mijloc, poate de la zeama de lamaie sau de la marmelada. Dar e coapta si asta conteaza cel mai mult. Puneti cata faina considerati ca trebuie ca sa iasa ok, nici beton armat, nici necoapta. Estimati in functie de cat de groasa e marmelada voastra sau gemul folosit. Estimati si in functie de cata zeama lasa lamaile 🙂

Pofta buna si mult succes!

One thought on “Prajitura cu lamaie si mac, un desert vegan delicios, rapid si simplu

Leave a Reply

