Gallery

Rai vegan cu gust italian: tagliatelle, pomodore, peperone, basilico


Ai ajuns in raiul vegan :)) Eu cel putin sigur am ajuns dupa ziua de ieri, cand mi-am pregatit cele mai bune paste din ultimele zile. Nu pot sa spun ca sunt cele mai bune din viata mea fiindca ar fi greu sa aleg :))


Am fiert tagliatelle, vreo 6 rotocoale. Le vreau al dente asa ca respect ce scrie pe pachet sau chiar sting focul cu un minut mai devreme. Le scurg de apa, nu le clatesc. Le las sa se linisteasca.

Pun ulei de masline intr-o tigaie de inox, adaug rosii si ardei gras congelat (il cumpar prin iulie-august la 2 lei kilogramul din piata de legume, el fiind romanesc si gustos. Il pun la congelat in pungi cu fermoar, dupa ce il spal si il toc grosier. Toc in jur de 6 kilograme de ardei care imi ajung iarna, toamna si primavara pana vine noua recolta romaneasca la piata. Nu iau din import decat in cazuri extreme, cand nu sunt acasa si sunt plecata la drum lung cu familia.).

Adaug si 2 catei de usturoi fin maruntiti, sare si un mic ardei iute uscat pentru mine (peperoncino). Ii scot semintele ca sa nu fie asa de iute.

Sotez totul maxim 4 minute la foc mic-mediu. In acest sos pun si pastele scurse si mai invart de vreo 10-20 de ori, usor, desi pastele nu se vor rupe fiindca sunt al dente.

Sting focul si mai pun capacul inca 2 minute sa se innabuse totul. Adaug busuioc, patrunjel, oregano, ce verdeata am in casa 🙂

Servesc totul cald, cu vin rosu, alb, sampanie sau cu o cafea la final. Aveti o mancare vegana exceptional de simpla, demna de restaurant de 5 stele, incredibil de gustoasa si rapid de realizat 🙂

Multa sanatate, pofta mare, spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

One thought on “Rai vegan cu gust italian: tagliatelle, pomodore, peperone, basilico

Leave a Reply

