Gallery

Tagliatelle primavera, mancare vegana pentru vitalitate, sanatate si o permanenta stare de bine


Te simti bine cand mananci bine. Acesta este cel mai pur adevar din cate va pot oferi azi, din viata mea. Nu stiu cum e la voi.


Nu este de ajuns sa mananci bine ca sa ai o viata fericita, stiu :)) Dar e un inceput bun. Este un “accesoriu” pe care il “porti” cu tine oriunde te duci. E ca o amuleta norocoasa.

Se spune ca esti ceea ce mananci. Eu cred acest lucru cu toata taria. Asa ca vreau sa fiu vie si proaspata cat mai mult, cat se poate.

Azi am ales paste primavera. Am avut tagliatelle in casa si le-am fiert al dente, chiar mai putin decat scrie pe punga pentru ca stiu ca in Italia timpul de fierbere este mai scurt decat cel afisat pe cutiile din restul tarilor europene. Cica noi nu putem manca asa al dente ca ei 🙂 Si e adevarat. Ei mananc al dente bine de tot :))

Am pus intr-o tigaie de inox, preferata mea, cea din imagine, un bol de mazare congelata de 150 de grame, o ceapa rosie mare, un ardei gras rosu, ulei de masline, sare, un ardei iute uscat, adica peperoncino la italieni. Am inceput cu uleiul de masline, evident, in care am calit peperoncino-ul. Acolo am continuat cu ceapa, ardeiul si apoi mazarea.

Am sotat totul timp de 4-5 minute maxim, la foc mediu. Mazarea nu a fost fiarta, ci direct din congelator. Nici nu o fierb prea des. Imi place inca verde, moale de la sotat.

Pastele fierte si scurse de apa au fost adaugate si ele in oala. Le-am mai amestecat putin si am stins focul. Am mai pus sare, busuioc si atat. Aveti ceva deosebit. Chiar daca nu au sos rosu, sa nu lasati acest preparat sa va pacaleasca. Sa nu credeti ca nu are gust. Sosul realizat din ulei de masline si ardei iute este cel mai tare sos din lume. Nu dati copiilor. Serviti cu sotii vostri, la un pahar de vin rosu sau rose, alb sau chiar o limonada 🙂

Sa fiti sanatosi, sa aveti paste in casa, legume multe si mult spor la retete culinare vegane, vegetariene si de post!

Leave a Reply

