Gallery

Mancare asiatica acasa? Ieftina, buna, sanatoasa si vegana 100%


Ador mancarea ieftina si sanatoasa. Pe deasupra, daca e si gustoasa, m-ai nimerit. Vreau aceste 3 reguli sa fie mereu de baza la mine. Nu suport gandul ca dau o gramada de bani pe hrana. Nici sa mananc ceva nesanatos nu vreau fiindca va spuneam eu de curand ca vreau sa imi bantui si nepotii si stranepotii, live, nu din cealalta parte :)) Vreau sa apuc sa ii cunosc, sa ii miros, sa vad ce mananca, sa le umblu in ghiozdane, sa le impaturesc sosetele si alte lucruri importante pentru orice bunica 🙂


Azi am gatit sanatos, ca de fiecare data cand imi dau silinta 🙂

Am decis sa incerc una dintre cele mai gustoase combinatii culinare cu putinta: taitei de orez, ciuperci sotate cu sos de soia, mazare oparita scurt si rapid. Am mai adaugat eu niste patrunjel si putin ardei iute uscat, fara seminte. Ah, si niste sos dulce-picant de ardei chilli.

A mers acolo unde trebuie, in punctul meu sensibil, adica in stomac :)) La mine dragostea nu doar ca trece prin stomac, ci pe acolo isi duce traiul :))

Glumesc si eu. Am doi copii ❤ Sunt o femeie normala doar ca mai gurmanda decat m-as astepta eu sau sotul meu :))

Ingrediente: taitei de orez insa merg si pastele de grau dur sau pastele integrale, ciuperci champignon cate doriti, putin sos de soia, 2 cani de mazare, putin patrunjel, sos dulce-picant, patrunjel.

Fierbem taiteii de orez cat scrie pe punga si apoi ii clatim bine si ii dam deoparte.

Sotam ciupercile bine spalate si curatate. Le sotam in ulei de masline la foc mic si cu o cana de apa, usturoi si ardei iute uscat si curatat de seminte. Vrem sa scada toata apa si atunci ne dam seama daca sunt gata sau mai e nevoie de inca o cana de apa. Conteaza soiul de ciuperci si cat de mari le-ati tocat, precum si la ce foc le faceti si tigaia in care le pregatiti. E aiurea sa va zic sa le tineti pe foc 35 de minute, cat a durat la mine, spre exemplu.

Mazarea congelata se scoate din punga si se pune in apa clocotita si data deoparte de pe foc. O scoatem din apa clocotita in maxim 3 minute si o lasam sa se odihneasca.

Montam o farfurie frumoasa cu taitei, ciupercile sotate peste care turnam sos de soia, sosul dulce-acrisor sau dulce-picant sau sos clasic de chilli si putin patrunjel de decor si pentru aroma.

Combinatia este geniala. Veti mai dori, va asigur. Veti face acasa mancare asiatica de cate ori doriti daca aveti taitei de orez, mazare, ciuperci, varza, morcovi, ceapa. Cam acestea ar fi legumele si ingredientele folosite de ei. Da, ei mai folosesc ghimbir, cuisoare, nucsoara, piper, boia afumata, ciuperci shitake si alge. Daca le aveti, e bine fiindca va apropiati de acea aroma specific asiatica 🙂

Mult succes si pofta buna!

2 thoughts on “Mancare asiatica acasa? Ieftina, buna, sanatoasa si vegana 100%

Leave a Reply

