Gallery

Cea mai simpla tocanita de fasole alba, intr-o combinatie gustoasa si satioasa


Imi place fasolea insa sunt multi care spun ca poate sa ingrase daca uiti sa pastrezi moderatia cand o consumi. Acelasi lucru se intampla si cu nautul, lintea si orice alte leguminoase. Asa ca am grija šŸ™‚ Incerc sa pastrez un echilibru in hrana mea asa ca in zilele in care am humus, nu voi manca fasole si nici mazare. In zilele cu linte, voi face pauza de humus. In zilele cu mazare, fac pauza de fasole si alte leguminoase si tot asa… šŸ™‚

Astazi am ales sa fierb o fasole alba genial de gustoasa, de la doamna din piata de la Ramnicul Sarat. V-am mai spus eu despre ea. Vinde legume de tot felul si ea e cea care m-a facut sa ma razgandesc si sa imi placa si fasolea :)) Nu am fost niciodata mare fan fasole. Acum sunt.

De ce ingrediente aveti nevoie pentru aceasta mancare vegana delicioasa, hranitoare si foarte satioasa: 200 de grame de fasole super bine spalata, oparita in doua ape, fiarta apoi cu putina sare pana e perfect gatita, 1 ardei gras, 1 fir de ceapa verde, 1 morcov mic, ulei de masline, busuioc pentru aroma si decor, cimbru pentru aroma.

Sotam ceapa verde tocata marunt impreuna cu morcovul tocat marunt timp de 1 minut intr-o tigaie cu putin ulei de masline si o cescuta de apa, la foc mic. Adaugam apoi ardeiul gras tocat marunt, mai adaugam apa si mai sotam inca 2 minute. Apoi adaugam fasolea fiarta si scursa de apa. Adaugam cimbru si busuioc si desigur si alte mirodenii care va plac voua si care credeti ca merg cu fasolea šŸ™‚

In maxim 2-3 minute, la foc mic-mediu, aveti o mancare de fasole genial de gustoasa. Cine doreste, poate sa soteze in aceeasi tigaie si 2 rosii sau mai putin, dupa gust. Veti avea o mancare vegana delicioasa, foarte nutritiva, care va aduce aport de vitamine si minerale extrem de importante pentru tot organismul šŸ™‚

Sa aveti pofta, multa sanatate si sa nu uitati sa gatiti vegan si vegetarian, macar din cand in cand šŸ™‚

Leave a Reply

