Gallery

Spanac, morcovi, ridichi roz si mov. Una dintre cele mai bune salate vegane ever


Iubesc salata. Nu ma vad traind fara salata. Vreau zilnic macar o salata. Este chiar o zi slaba si destul de trista daca nu am avut timp de 2 salate, insa vreau sa va spun un secret interesant.

Nu mi-au placut dintotdeauna salatele :))

Mai mult as fi cerut o portie de chiftele cu piure decat o salata cu de toate 🙂 Anii au trecut. M-am maturizat. Am inceput sa am alte asteptari de la mine, din toate punctele de vedere. Am inceput sa comand diferit la restaurant si apoi am ales sa pregatesc acasa exact ce imi doresc, din ingrediente proaspete si in bucataria mea :), la bugetul cu care ma simt confortabila 🙂

Un alt secret este ca nu mananc salata in cantitati uriase. Nu mananc intotdeauna un bol de salata cum vedeti in poze. Uneori mananc o salata foarte mica. Alteori una uriasa. Depinde de apetit si de ce vreau sa mananc in acea zi.

Deci, esential este sa nu va fortati sa mancati salata multa. Incepeti cu putin, cu cate un bol mic, la masa 🙂

Apoi incercati sa mancati salata in loc de cina 🙂 Merge de minune!

Salata din imagine este un exemplu de brunch pentru mine: spanac, morcovi, ridichi roz si ridichi mov 🙂 Uleiul de masline, zeama de lamaie si sarea sunt optionale dar merg de minune. Eu va recomand combinatia de ulei de masline, zeama de lamaie si sare. E ok din toate punctele de vedere, detoxifianta, alcalinizanta, bun digestiv 🙂

Multa sanatate, sa aveti pofta si nu uitati sa mancati macar o salata pe zi, chit ca e alcatuita din 3 frunze de salata si un colt de ceapa 🙂

Leave a Reply

