Gallery

Hrisca si rosii cu verdeturi aromatice. Cina incredibil de gustoasa si simpla


De cand cu endometrioza mea, am taiat glutenul. Nu va pot spune cat de dor mi-a fost de paste in primele zile :)) Si de paine ❤ Iubesc painea. Insa dieta pentru endometrioza spune clar ca glutenul nu face decat sa sporeasca inflamatia in organism. Endometrioza mea se afla in peretele abdominal, intre muschi. Da, am si eu muschi :))

Asa ca am o lista luuunga de alimente pentru endometrioza, adica alimente benefice, recomandate, friendly sau chiar vindecatoare 🙂 

Pe lista se afla hrisca, pentru ca nu are gluten dar are multe fibre. Asa ca am dat o fuga pana la BebeTei si mi-am luat hrisca din Polonia. Nu am gasit din Romania, dom’le.

Hrisca e ieftina. E chiar ieftina. Si nu are gust daca doar o fierbi :)) Asa ca multi oameni se cam tem de ea, se feresc de ea, o evita fiindca nu are gust si atunci simti ca mananci ceva lipsit de savoare.

Provocarea mea a fost sa ii dau savoare.

Asa ca am fiert-o, am scurs-o de apa si apoi am pus-o intr-o tigaie de inox. Am sotat-o cu ulei de masline, care este puternic antiinflamator, deci ok pentru endometrioza. Am adaugat curry nepicant, 2 rosii tocate marunt, o ceapa tocata marunt, 3 catei de usturoi tocati marunt. Am sotat la foc iute timp de 2-3 minute. La final, am adaugat patrunjel proaspat. Deja mirosea incredibil. Am crezut ca nu voi manca prea mult asa ca mi-am pus cat vedeti in imaginea de mai jos:

Dar mi-am mai pus inca o portie, de 5 ori cat precedenta :))

Am mancat cu pofta, cu guri mari si fara sa mestec ca omu’ :))

Hrisca e geniala insa trebuie sa ii dati si voi putina rabdare si gust. Nu poate ea sa faca totul.

Cina vegana, pranz vegan, mic-dejun vegan, pachet la serviciu, faceti ce vreti. E fara gluten si va recomand sa mai mancati si fara gluten din cand in cand, chiar daca nu aveti intoleranta la gluten sau endometrioza :))

Sa aveti pofta! Si multa sanatate, oameni buni!

2 thoughts on “Hrisca si rosii cu verdeturi aromatice. Cina incredibil de gustoasa si simpla

  1. Hrisca e geniala !! Ma bucur ca ai inceput sa postezi retete si cu acest medicament oferit de natura., eu ador hrisca , o gatesc foarte des, inclusiv la deserturi o pun.!., Deci.., sunt asa de fericita numai cand vorbesc despre hrisca .:))

    Liked by 1 person

Leave a Reply

