Gallery

Kale, rosii, ceapa alba. Posibil una dintre cele mai puternice arme contra inflamatiei din organism


Kale este un miracol in sinea ei. Este o verdeata incredibila. Poseda calitati mult peste nivelul altor legume, leguminoase, verdeturi si salate. Este considerata arma incredibil de puternica pentru a elimina cancerul din organism, bacterii puternice, virusi, ciuperci si nu numai.

Rosiile contin licopen, una dintre cele mai importante pentru a combate inflamatia in corp. Ceapa este si ea esentiala pentru ca omoara bacterii, virusi si fungi.

Am adaugat ulei de masline fiindca este puternic antiinflamator si zeama de lamaie pentru antioxidanti 🙂 Un praf de sare pentru gusturile mele mofturoase si am mancat pana cand am simtit ca imi creste inca un plaman :)) Nu glumesc cu nimic. Am simtit ca parca respir mai bine decat de obicei. Poate ca rosiile chiar oxigeneaza organismul 🙂 Poate doar imi imaginez eu. Sincer, va recomand sa incercati. Sa imi spuneti cum va simtiti dupa ce mancati un astfel de curcubeu culinar, o salata vegana pe care o faci in 2 minute si 3 miscari.

Kale am luat de la piata de la Ramnicul Sarat, cu 5 lei legatura mare. Am folosit 2 frunze in aceasta salata fiindca sunt frunze mari. Mi-au mai ramas 10 frunze. Le mananc saptamana asta pe toate, cate 2 odata :))

Sa aveti pofta, sa va faceti salate vegane, sa mancati variat! Si sa fiti mega-sanatosi ❤

Leave a Reply

