Gallery

Supa-crema de conopida, broccoli si rosii. Dieta antiinflamatorie e geniala


Conopida, broccoli-ul si rosiile sunt trei legume care lupta contra inflamatiei din organism. Un alt aliment esential antiinflamator este uleiul de masline. Este pur si simplu extrem de puternic si lupta fenomenal impotriva inflamatiei, fie ca este la nivel articular sau in afara articulatiilor.


Dieta mea antiinflamatorie a inceput de curand si evit pe cat de mult pot glutenul. De asemenea, folosesc in mod special anumite legume, verdeturi si alimente care poseda proprietati antiinflamatorii.

Azi am pregatit o supa crema de conopida, broccoli si rosii.

Am folosit: 400 de grame de conopida, 300 de grame de broccoli (inclusiv tulpina), 1 morcov, 1 pastarnac, 3 rosii, ulei de masline, sare, patrunjel.

Am fiert morcovul, pastarnacul si tulpina de la broccoli in apa cu putina sare. Cand au fost aproape fierte, am adaugat rosiile si le-am lasat la foc mediu inca 15 minute, sa fie si ele perfect fierte.

Separat, am oparit conopida si broccoli, rupte in buchete mici, in apa cu putina sare. Nu vreau sa se faca praf, terci. Vreau doar sa se inmoaie indeajuns incat sa le pot baga mai apoi la blender.

Cand sunt facute, le pun in restul supei, mai las un clocot sau doua si apoi sting focul. Adaug patrunjel tocat si las sa se raceasca. Aceasta supa merge direct la blender si apoi o asortez cu patrunjel tocat marunt.

Asta e tot. Simplu, delicat, o supa eleganta, as zice eu 🙂 Antiinflamatoare, vindecatoare, purificatoare 🙂

Sa fiti sanatosi, sa mancati bine si sa nu uitati sa gatiti si vegan, macar din cand in cand 🙂

Leave a Reply

