Gallery

Supa limpede de legume si hrisca. Mancare vegana fara gluten


Va spuneam de curand ca am descoperit o endometrioza in peretele abdominal. E chiar intre muschii de pe abdomen. Nu pare sa am muschi insa am si eu, ca tot omu’ :)) Si endometrioza mea se pare ca si-a gasit acolo un loc bun sa se instaleze. Astept sa se retraga singura, de bunavoie. Inca nu am niciun tratament prescris. Insa am o recomandare sa evit glutenul, printre altele.

Asa ca hrisca a devenit una dintre cele mai bune prietene din bucataria mea. Si ca orice prietena, o gatesc cu drag si multa pretuire :))

Avem hrisca si la noi si o gasiti in plafar, supermarketuri insa eu va recomand sa o luati de la BebeTei. E ieftina si e din Polonia sau Austria. E ok.

Pentru o supa delicioasa de legume si hrisca am folosit: 2 morcovi, 1 sfert de telina, 1 pastarnac, 1 radacina de patrunjel, 100 de grame de hrisca, patrunjel, 3 rosii, ulei de masline, sare.

Am fiert morcovii, telina, pastarnacul, radacina de patrunjel. Vreau zeama multa asa ca am adaugat apa multa de la inceput. Ea mai scade destul de mult pana fierb radacinoasele.

Separat, am sotat rosiile tocate marunt in ulei de masline si o cana de apa. Am adaugat sare, putin busuioc, putin oregano.Β 

Cand radacinoasele sunt fierte, adaug si sosul de rosii, mai dau un clocot si apoi las la racit. Apoi pasez o parte din ele si spuma o pun inapoi in supa. Vreau sa fie o supa-crema insa foarte apoasa. Adaug hrisca abia la final, odata cu patrunjelul, dupa ce, in prealabil, am fiert-o pana cand s-a facut complet. Avem o supa limpede de legume si hrisca, o mancare usoara, purificatoare, care spala intestinele si stomacul πŸ™‚

Gustul a fost exceptional iar hrisca a adaugat o consistenta geniala unei supe deja delicioasa πŸ™‚

Pofta buna, multa sanatate si spor la retete culinare vegane si vegetariene, cu sau fara gluten!

6 thoughts on “Supa limpede de legume si hrisca. Mancare vegana fara gluten

  1. OK, iti multumesc! A fost o intrebare cumva puerila insa, stii si tu, nu toti sunt experimentati in ale bucatariei! Si, in plus, multi inca fac o confuzie intre vegan si raw vegan (cum eram si eu pana sa apari tu in domeniu cu β€žβ€žVegantiniβ€žβ€ž).
    Weekend frumos iti doresc!

    Liked by 1 person

    1. Ah, nu e deloc puerila! Sa stii ca multi mananca hrisca doar hidratata, adica pusa la inmuiat cateva ore πŸ™‚ Deci se putea si altfel. Eu nu cred ca as putea fiindca vreau sa fierb cerealele insa raw-veganii cred ca mananca hrisca si inmuiata cateva ore. Cred, nu sunt sigura 100% πŸ™‚
      O saptamana frumoasa iti doresc si iti multumesc pentru toate mesajele. Ma mai corectezi πŸ™‚ Multumesc!

      Liked by 1 person

Leave a Reply

