Gallery

Orez cu rosii, busuioc si ulei de masline. Un risotto delicat ca o ploaie de primavara


Nu sunt eu cea mai poeta insa credeti-ma ca acest risotto iti da senzatia ca ai ajuns in rai si nu vrei sa te mai intorci vreodata :)) E ca o ploaie de primavara, timida si placuta. Nu e rece, nu e deranjanta. Dimpotriva, te face sa te simti din nou curat, proaspat.


Gatesc cu drag daca e vorba despre mancare vegana – vegetariana, de post. Uneori mai gatesc si non-vegan insa incerc sa mentin un scor cat mai bun pentru mancarea vegana la noi in casa :)) Fiecare are gusturile si credintele sale, fiecare are obiceiul sau alimentar, nevoile sale si eu am decis sa le respect.

Astazi am gatit ceva pe sufletul meu ā¤ Risotto cu rosii, ulei de masline si busuioc. Am mancat fara sa imi dau seama ca am terminat totul din farfurie. Cred ca jumatate din orez l-am mancat cu ochii inchisi :))

Aveti nevoie de: 300 de grame de orez, 4 rosii coapte, 1 jumatate de ceapa alba, ulei de masline, oregano, busuioc, sare.

Spalati orezul pana cand apa iese limpede. Apoi puneti-l intr-o tigaie cu 3 linguri de ulei de masline, ceapa tocata marunt de tot, un praf de sare, oregano si busuioc uscate. Sotati maxim 1 minut. Apoi turnati apa, cate o cana. Amestecati mereu la foc mic. Mai adaugati apa, mai amestecati, lasati orezul sa se umfle, mai puneti apa, mai amestecati samd.

Cand orezul e umflat la nivel aproape maxim, adaugati rosiile tocate marunt, decojite. Amestecati la foc mic inca 5-6 minute. Vrem ca rosiile sa nu se faca terci, insa sa fie totusi bine patrunse.

Stingem focul si avem grija ca risotto-ul nostru sa nu fie prea uscat. Vrem sa aiba putin sos, putina zeama. Va ramane putina zeama de la rosii dar trebuie sa fi ramas si de la ultima cana de apa adaugata. Deci nu lasati orezul sa traga toata apa šŸ™‚

Serviti orezul cald šŸ™‚ Mancati cu drag! Aveti grija de voi, puneti accent pe mancarea simpla si modesta. E cea mai buna ā¤

Sa aveti succes in tot ce faceti! Sa va indepliniti toate visurile si sa mancati ce va surade inima ā¤

2 thoughts on “Orez cu rosii, busuioc si ulei de masline. Un risotto delicat ca o ploaie de primavara

Leave a Reply

