Gallery

Broccoli la cuptor pe pat de rosii innabusite si verdeturi provencale


Avem una dintre cele mai delicioase pranzuri cu efect antiinflamator din lume: broccoli, rosii, ulei de masline, ceapa, mirodenii provencale πŸ™‚ ❀


Cine a citit despre dieta antiinflamatorie stie ca printre cele mai puternice arme de lupta impotriva inflamatiei din organism sunt rosiile datorita licopenului, broccoli, uleiul de masline, mirodeniile naturale precum oregano, busuioc si nu numai πŸ™‚

Am decis sa le folosesc intr-un singur preparat, la cuptor, asa cum cere alimentatia antiinflamatorie. Nimic prajit, nimic calit in ulei. Uleiul de masline trebuie sa fie cat mai putin incalzit.

Cum am procedat? Am folosit urmatoarele ingrediente: 5 rosii, 1/2 ceapa alba, 1 capatana de broccoli, ulei de masline, verdeturi provencale cumparate ca atare de la plafar 100% naturale.

Am oparit broccoli-ul timp de 3 minute in apa clocotita si data deoparte de pe foc, cu capacul pus.

Am sotat rosiile tocate marunt in ulei de masline si o ceasca de apa, plus ceapa tocata marunt. Ar merge si 2-3 catei de usturoi data viitoare πŸ™‚ Am adaugat si verdeturile provencale si am lasat la foc mic minim 5-6 minute sau pana cand rosiile se fac semi-terci. Adaugati apa ca sa nu se prajeasca rosiile. Ele trebuie doar innabusite.

Cand sosul e gata, adaugati-l intr-un vas de sticla, portelan, tava de cuptor, oala de inox, orice merge la cuptorul vostru. Peste patul de rosii innabusite si verdeturi provencale, adaugati broccoli oparit. Mai stropiti cateva picaturi de ulei de masline peste broccoli, putine verdeturi provencale si dati la cuptor la foc mic inca 5-6 minute sau cat doriti. Broccoli-ul este deja gata. La fel si sosul de rosii. Daca le mai puneti la cuptor, veti avea ceva si mai bun, mai bine facut, mai aromat πŸ™‚

Aveti o mancare vegana genial de simpla, foarte sanatoasa si extrem de gustoasa. Se consuma ca garnitura langa un orez brun sau langa un piure de morcov si dovlecei. Merge de minune si ca atare πŸ™‚ Sau langa o salata verde cu zeama de lamaie si ulei de masline. Toate sunt indicate in dieta antiinflamatorie.

Sa aveti succes in tot ce faceti, multa sanatate si nu uitati sa mai gatiti vegan si vegetarian, din cand in cand πŸ™‚

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s