Gallery

Mancare vegana fara gluten. Paste din porumb cu ciuperci si sos de rosii


Am mancat pana cand am terminat un vas de portelan :)) Nu singura ci ajutata de copii si de sot 🙂 Dar as fi putut, va rog sa ma credeti :)) Reuseam si singura!


Am folosit: 400 de grame de paste din porumb, 500 de grame de ciuperci champignon bine spalate si tocate, busuioc, oregano, cimbru, ulei de masline, 2-3 catei de usturoi, 100 ml de pasta de tomate.

Am fiert pastele si le-am lasat la scurs si la racit.

Am spalat ciupercile, le-am tocat marunt, le-am sotat in putin ulei de masline si o cana de apa. Apoi ele au lasat zeama lor si am asteptat sa se evapore toata si ele sa se faca perfect. Nu mananc ciuperci crude si nici semi-gatite. Cand ciupercile au fost perfect gata, am adaugat busuioc, oregano si cimbru si 2-3 catei de usturoi. Apoi am pus pasta de tomate si inca o cana de apa. Am lasat la foc mic in jur de 5-6 minute, sa vad ca scade apa si sosul e gata.

Am pus pastele intr-un vas de portelan si deasupra am pus sosul de ciuperci si rosii. Am amestecat si am dat la cuptor. 

Clara a mancat super bine, o portie uriasa. David a mancat pastele cu sos rosu fara ciuperci fiindca e bebelus si nu ii dam ciuperci pana la 4 ani. Sotul meu si cu mine am mancat restul vasului :))) Cu un pahar de vin rosu ❤

Aveti mai sus un exemplu simplu de mancare vegana fara gluten, o reteta rapida si delicioasa!

Sa fiti sanatosi, sa aveti pofta, sa gatiti vegan din cand in cand, atunci cand vreti voi si aveti chef sa experimentati putin ❤

Leave a Reply

