Gallery

Salata de sfecla rosie, un miracol oferit de natura, la 60 de bani kilogramul :)


Punem pret pe sanatate. E adevarat. Uneori mergem la farmacie si dam cate 100-200 de lei pe medicamente. Uitam ca acum trebuie sa reparam ce am stricat prin propria alimentatie. Poate ca nu aveam nevoie de burgeri aseara. Poate era de ajuns daca mancam o salata si o felie de paine integrala. Sau poate ca era bun si un piure de legume cu ciuperci sau o portie de paste cu sos rosu 🙂

Sfecla este deosebit de ieftina. Ieri am cumparat-o la 60 de bani kilogramul, din Kaufland. Arata binisor, ce sa va spun… Am luat 2 kilograme 🙂

Am spalat-o bine. Apoi am pus-o la fiert. Am lasat-o sa se raceasca si apoi am decojit-o.

Am spalat-o din nou, doar asa, putin.

Am dat-o pe razatoarea mare. Am adaugat ulei de masline, sare, un praf de piper, zeama de lamaie, menta pentru decor :))

Am mancat alaturi de o portie de orez cu rosii si busuioc. Am mancat genial de bine. A fost o combinatie incredibila. Salata s-a mancat instant. Salata de sfecla rosie este preferata fiicei mele si a sotului meu 🙂 Noi o iubim. O mancam super des, in aceeasi combinatie mereu, cu ulei, zeama de lamaie si sare. Eu imi pun piper mult, adevarat :)) Cam mult dar asa imi place.

A fost o cina vegana fara gluten ❤

Sa fiti sanatosi, sa aveti succes in tot ce faceti si sa gatiti vegan si vegetarian cat mai des puteti si aveti ocazia!

6 thoughts on “Salata de sfecla rosie, un miracol oferit de natura, la 60 de bani kilogramul :)

  1. Salata de sfeclă roșie este de o simplitate sfântă și de o maximă eficiență în restabilirea imunității și multe altele. Eu o prefer crudă, doar o curăț, o trec prin răzătoarea mică și apoi adaug sucul de lămâie, ulei și ce alte ingredient mai vreau, precum frunze de salvie ori busuioc. Într-adevăr, e o bombă de ingrediente pentru reparat omul…

    Liked by 1 person

  2. Eu am descoperit și varianta cruda de sfecla fata pe răzătoare (mica, de preferat) amestecata cu măr dat pe răzătoare (mare, de preferat). Atât. Sfârșit, cum spune Maria😊. Este incredibil de gustos, fiica mea mănâncă de la 1 anișor cu pofta.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

