Gallery

Varza si ardei copt la cuptor. Mancare vegana adusa din rai


Varza este geniala sub orice forma: cruda, in salata, fiarta in supa, coapta la cuptor, calita in wok, sotata in oala cu sos de rosii, fiarta la cuptor, murata sau simpla 🙂


Astazi am incercat ceva nou, o mancare vegana delicioasa si foarte simpla. Stiti ca Vegantini pune accent pe mancarea simpla, modesta, rapida si delicioasa. Neaparat sa fie retete vegane sanatoase fiindca altfel nu am facut nicio treaba 🙂

Cum am procedat? Ce ingrediente am folosit pentru a pregati una dintre cele mai delicioase retete vegane cu varza?

Am folosit urmatoarele ingrediente: 1 varza mica noua, 2 ardei kapia, 1 jumatate de legatura de patrunjel, 1 ceapa alba, ulei de masline, cimbru uscat, busuioc pentru decor.

Am tocat varza in bucati maricele, ca niste cuburi. Am tocat ardeiul kapia in fasii lungi si subtiri. Am tocat patrunjelul si ceapa alba cubulete.

Am amestecat varza si ardeiul cu ceapa, am adaugat putin ulei de masline, sare si cimbru si le-am bagat la cuptor cu o cana de apa pana cand varza a fost bine patrunsa. Spre final, am adaugat si patrunjelul si am stins focul. Busuiocul l-am adaugat la final, cand am servit preparatul la masa ❤

A fost ceva incredibil. Varza a tras apa si apoi s-a intarit putin, spre final, nemaiavand atat de multa zeama. A ramas destul de ferma, deci nu s-a facut terci in farfurie. Am mancat incredibil de bine. A fost una dintre cele mai bune mancaruri vegane de cand ma stiu. Gustul de ardei copt este incredibil langa varza coapta la cuptor. Este o aroma super delicata, usoara.

Va recomand cu mare drag sa incercati aceasta reteta vegana! E prea simpla sa o ratati si prea delicioasa ❤

2 thoughts on “Varza si ardei copt la cuptor. Mancare vegana adusa din rai

  1. Super! Numai așa voi face varza toată viața! Mereu eram nemulțumită ca varza fără carne nu iese bună. Și cea cu morcovi și țelină postata acum câteva săptămâni nu mi-a prea plăcut. Dar aceasta este ceva incredibil! Sa vezi ce-o sa mai mănânc la varza…😊Mulțumesc! 😘

    Liked by 1 person

Leave a Reply

