Gallery

Gris cu lapte asortat cu dovleac placintar vanilat. Desert de post super simplu


Gris cu lapte sigur stiti sa faceti šŸ™‚ Daca si eu stiu, voi sigur stiti :)) Eu nu prea sunt priceputa la dulciuri si recunosc faptul ca nu m-am ocupat de acest capitol prea serios. Pana acum.. Sa vedeti lunile care vin ce deserturi miraculoase va voi prezenta. Am retetele pregatite, doar curaj sa mai adun :))

Azi am incercat ceva simplu de tot, un desert de post care mie imi place enorm: gris cu lapte de migdale. Insa nu l-am lasat asa banal, simplu šŸ™‚

Am sotat dovleac de placinta intr-o tigaie. Am adaugat putina esenta de rom si putina esenta de vanilie, zahar brun si stafide. Am lasat sa se innabuse dovleacul cat de cat, nu mai mult de 10 minute.

Acest melange de dovleac a mers direct peste laptele cu gris facut si racit. L-am servit cald, cu dovleacul placintar inca aburind. Rezultatul a fost genial. Ma surprinde si pe mine cat de bun a fost. Am mai adaugat putin zahar pudra la final, pentru mine, fiindca nu imi ajunge niciodata dulcele :))

Cam atat despre acest desert vegan delicios si foarte simplu. Puteti sa va mai jucati voi cu ingredientele, sa adaugati ceva nou, o aroma care va e draga, poate putina nucsoara sau un praf de scortisoara ā¤

Multa pofta, sa gatiti sanatos si ne mai gasim pe Vegantini cu noi retete culinare vegane si vegetariene ā¤

Leave a Reply

