Gallery

Paste Alfredo in stil vegan – vegetarian. Cea mai simpla si delicioasa reteta din Italia


Aveti nevoie de cereale, orice s-ar spune. Sunt parte din viata noastra. Fie ca tolerati sau nu glutenul, de paste avem nevoie. Daca nu tolerati glutenul, folositi paste din hrisca, orez sau porumb. Mai sunt si alte variante de paste fara gluten.

Daca tolerati glutenul, va recomand pastele din grau dur sau din grau integral 🙂 ❤ Iubirea vietii mele, pastele integrale 🙂

Azi am pregatit paste Alfredo pentru mine si cei dragi mie. Am folosit paste de grau dur, cimbru uscat, busuioc uscat, oregano uscat, un catel de usturoi, un sfert de ceapa alba, ulei de masline, sare, fulgi de drojdie inactiva si busuioc proaspat pentru decor si aroma 🙂

Am fiert pastele si apoi le-am scurs, fara sa le clatesc. Le-am lasat deoparte ca sa se odihneasca si sa capete fermitate. Le vreau al dente.

Am sotat separat putina ceapa tocata si usturoi tocat marunt in ulei de masline si putina apa timp de 1 minut. Am adaugat verdeturile uscate si am continuat sa sotez la foc mic. Apoi am adaugat aici pastele fierte si scurse. Am lasat focul mic si apoi, dupa maxim 2 minute, am stins focul, am pus capacul sa se innabuse totul si cand am servit am decorat totul cu fulgi de drojdie inactiva, pentru efectul de “parmezan vegan”.

Am adaugat busuioc proaspat pentru decor si aroma. A iesit ceva demential, o reteta vegana incredibila din toate punctele de vedere. Este mancare vegana simpla si totusi delicioasa, modesta, rapida, ieftina. Nici nu va imaginati ca puteti face paste ca in Italia desi nu aveti decat 2-3 catei de usturoi, un varf de ceapa, cateva verdeturi uscate la plic si paste ieftine 🙂

Mancarea vegana nu trebuie sa fie sofisticata, dificil de pregatit, scumpa sau cu ingrediente greu de gasit, eventual pe care sa le cautati in dictionar. Faceti mancare de post cu ce aveti in casa si schimbati ingredientele unde cele originale va lipsesc. Nu e nicio tragedie. Dimpotriva, asa se descopera noi retete culinare vegane, vegetariene, de post ❤

Sa aveti succes in tot ce faceti, pofta mare si nu uitati sa gatiti si vegan, cand aveti voi dispozitie 🙂

Leave a Reply

