Gallery

Paste cu rosii, busuioc si usturoi. Cina vegana italiana de 5 stele


Iubesc pastele si de obicei le aleg pe cele de grau dur. Mai nou, le iubesc si pe cele din porumb din simplul motiv ca am nevoie de ele. Pastele de porumb sunt paste fara gluten iar eu trec printr-un mic experiment in care scot glutenul din alimentatie pentru o perioada. Din motive medicale 🙂

 

Va voi impartasi cum e viata cu gluten mai putin. Pentru moment, ma simt mai putin balonata si umflata decat am fost vreodata, in viata mea. Niciodata nu am fost nebalonata :)) Mereu am avut o usoara stare de disconfort abdominal. De cand am redus glutenul cu mai mult de 95%, sunt alt om.

Am de gand sa continui pentru o perioada cat mai lunga pentru a vedea efectele reale ale dietei fara gluten.

Insa nu voi suferi, nu voi sta departe de mancarea mea vegana italiana. Doar voi schimba pastele cu paste din porumb.

Azi am pregatit o cina vegana italiana de 5 stele. Am mancat pana am lesinat de placere :))

Am folosit: 6 rosii coapte, ceapa alba, busuioc, oregano, cimbru, usturoi, ulei de masline, busuioc pentru decor.

Am sotat ceapa tocata in putin ulei de masline si o ceasca de apa. Acolo am pus si rosiile tocate marunt si usturoiul, cimbrul, oregano-ul si busuiocul, toate fiind ierburi uscate de la plic 🙂 Am mai adaugat o cana de apa, am amestecat mereu la foc mic si am asteptat sa scada apa si sosul sa fie gata.

Pastele de porumb le-am fiert si le-am dat deoparte la scurs.

Am pus pastele peste sosul de rosii cu usturoi, un sos clasic italian. Am mai amestecat putin, am pus capacul sa se innabuse totul si am stins imediat focul. Pastele au tras tot sosul 🙂 Am ornat cu busuioc proaspat si am servit o cina delicioasa, aspectuoasa, rupta din revistele italiene ❤

Sunt indragostita de Italia din ce vad la televizor. Nu am vazut-o niciodata si visez cu ochii deschisi ca voi ajunge acolo si voi manca paste facute de mana de italianca adevarata. Sa ma puna la masa si sa imi serveasca o masa adevarata, cum fac ele, original din Italia. Pana atunci, ma joc la mine in bucatarie cu ce aflu din carti ca folosesc italiencele in Italia. Habar nu am daca imi ies cum le iese lor dar voi afla cat de curand. Italia ma asteapta, presimt 🙂

Mult succes in tot ce faceti, pofta buna si multa sanatate!

4 thoughts on “Paste cu rosii, busuioc si usturoi. Cina vegana italiana de 5 stele

  1. Buna ziua.
    Eu sunt celiaca si de 2 ani jumatate nu consum niciun gram de gluten. Va recomand sa renuntati definitiv si total este usor si va veti simtii f. Bn. Mai rau va faceti tot sa va atingeti de gluten.
    Iar pastele f. Gluten sunt cu mult mai delicioase decat cele clasice.

    Liked by 1 person

    1. Sunt foarte motivata sa nu mai consum nimic ce contine gluten. E mai greu la inceput. Imi e dor de paine in mod special. Insa voi reusi. Va multumesc mult pentru incurajare. Nici nu stiti cat ma ajuta sa stiu ca se poate si fara gluten si ca exista oameni care chiar reusesc pentru o perioada asa de lunga. Nu e usor. Multa sanatate va doresc!

      Like

  2. Felicitari pentru tot ce (si cum) faceti! Nu este reteta care sa nu mi se pară grozava, gatibila si care sa nu ma faca sa zâmbesc! Sunt foarte încântată că am dat peste site-ul dumneavoastra. Nu sunt vegetariana dar gătesc cu mare placere si încântare aceste retete simple si atat de delicioase 😁😚

    Like

Leave a Reply

