Gallery

Salata delicioasa de broccoli si rosii. E gata in 5 minute si merge perfect si la pachet


Broccoli-ul este una dintre cele mai sanatoase crucifere din lume, alaturi de varza, kale, varza de Bruxelles, conopida si nu numai. In aceasta perioada gasesti broccoli la 5 lei kilogramul, in foarte multe hipermarket-uri din tara. O capatana de broccoli ajunge la 2-3 lei 🙂


Am folosit: broccoli, rosii, morcov, spanac, ulei de masline, sare, zeama de lamaie, seminte de susan negru pentru proteine si calciu.

Am blanchat broccoli-ul in apa fierbinte timp de 2 minute si apoi l-am lasat la racit. Apoi l-am adaugat peste restul legumelor tocate, am adaugat ulei, zeama de lamaie, sare, susan negru.

Salata mea a fost gata cat ai clipi. O parte am mancat-o pe loc si o parte a mers direct in caserola, la mine la pachet 🙂 Am avut un pranz delicios, gata rapid, cu minim de efort si cu buget redus 🙂 Stiti ca nu sunt adepta mancarurilor din oras, mult prea scumpe pentru gusturile mele 🙂

Multa sanatate, sa aveti pofta, sa mai veniti pe Vegantini pentru si mai multe idei culinare vegane, vegetariene, de post!

Leave a Reply

