Gallery

Sos tzatziki de post, cu iaurt vegetal. Reteta originala gata in 3 minute


Sosul tzatziki este adus din Grecia si este iubit de toata lumea care apuca sa il guste, chiar si o singura data. Te prinde din prima incercare :))

 

Am mancat sosul tzatziki prima data la mare, anul trecut, in Saturn :)) Nu eram in Grecia si am comandat o salata tzatziki. Asa era trecuta in meniu.

De curand am pregatit un sos – salata tzatziki in varianta vegana, vegetariana, de post. Am folosit iaurt de soia fiindca asta am gasit mai ieftin la market.

Am folosit urmatoarele ingrediente: un iaurt de soia, 2 castraveti, marar tocat marunt, menta tocata marunt, o lingura de ulei de masline, sare, un catel de usturoi pisat marunt sau un fir de usturoi verde (in cazul meu a fost un pic rosiatic, usturoi adus din Valea Dragului).

Am combinat toate ingredientele de mai sus. Nu e mare filosofie, va dati seama :))

Am mancat bine de tot. Am mancat sosul pe paine. Nici nu stiu daca trebuie sa ii spun sos tzatziki sau salata tzatziki. Fiecare face cu stie. Important e sa va placa si sa il mancati cu pofta langa ce doriti voi, fie ca sunt cartofi copti, cartofi prajiti, o tocanita de legume, paste cu sos rosu si ce va mai trece prin minte 🙂

Multa pofta, multa sanatate si spor in bucatarie!

Leave a Reply

