Gallery

Dovlecei sotati cu oregano, ulei de masline si usturoi in stil grecesc


Daca avem dovlecei in casa, ma declar multumita. Voi face pranzul cu ce am, chit ca nu am decat dovlecei si putin ulei de masline in casa. Bine, si niste oregano si un praf de sare ar fi ok sa am :))


Am folosit urmatoarele ingrediente pentru un pranz vegan delicios, in stil grecesc – italian: 2 dovlecei tineri, ulei de masline, 5 catei de usturoi, sare, oregano, busuioc, cimbru.

Tocam dovleceii in cuburi si le sotam in ulei de masline si o cana de apa. Adaugam progresiv verdeturile aromatice si usturoiul pisat marunt sau tocat la cutit, cum va place. Sotam maxim 5-6 minute la foc mic astfel incat dovleceii sa nu se faca praf, ci dimpotriva, sa ramana putin crocanti 🙂 ❤

Acoperim oala cu un capac si lasam la innabusit inca 2 minute dupa ce am stins focul. 

Servim pe loc, alaturi de vin alb ❤ Daca aveti un Prosecco, va recomand sa il scoateti pe masa fiindca s-ar potrivi de minune. Mancarea vegana italiana merge intotdeauna de minune langa un vin perlant italian. Desigur, merge si un vin de tara romanesc, asa cum am eu mereu in casa, trimis direct de la via Pashaitan, de undeva de langa Micsunesti. E un vin-sampanie-zmeurata cum nu ai gustat niciodata. Nu il scot niciodata cand am musafiri. E doar pentru mine si sotul meu :))

Alaturi de aceasta mancare vegana delicioasa, pregatita in stil italian, am adaugat un sos-salata tzatziki, grecesc delicios 🙂 Combinatia e incredibila. Reteta de tzatziki in stil vegan gasiti aici. 

Sa aveti pofta, sa fiti sanatosi sa nu uitati ca se mananca bine si cand mananci vegan, simplu, modest, ieftin 🙂

Leave a Reply

