Gallery

Orez cu lapte de post si prune. Desert simplu si rapid, gata in 10 minute


Inca un desert de post va promiteam eu de curand. Iata ca l-am pregatit si este si fara gluten. Deci desert vegan si fara gluten, rapid, ieftin, simplu. Mai mult de atat, ce sa mai vrei?

Fierbem orezul in apa. Cand e perfect umflat si scurs de zeama, adaugam peste el lapte vegetal, de care avem in casa: de migdale, de cocos, de orez, de ovaz πŸ™‚ Mai nou ador laptele de ovaz, pe care il fac eu in casa, cu buget super mic πŸ™‚ Ovazul e ieftin.

Deci, sa revenim la orezul nostru. Ii punem lapte vegetal si niste prune uscate fiindca nu am avut stafide sau merisoare si fiindca am vrut sa nu se constipe nimeni de la acest desert. Prunele activeaza tranzitul intestinal, scot grasimea de pe ficat, curata colonul, elimina bacteriile de la nivelul sistemului digestiv si nu numai.

Eu cumpar prune uscate fara fum si cu samburi din piata locala de legume-fructe. Le iau la 15 lei kilogramul si niciodata nu folosesc mai mult de 3-4 pe zi. Sunt dulci si mi se pare de ajuns. Fiica mea mananca mai multe. David mananca 2 bagate la blender, la masa de fructe de dimineata. David are 9 luni. Clara are 7 ani. Acest desert de post este si pe placul lor, nu doar al meu. Pentru ei folosesc lapte de orez sau lapte de ovaz. Nu le dau lapte de migdale fiindca nu le place si lui David oricum nu cred ca i-ar da voie pediatrul. O sa intreb pentru orice eventualitate, de curiozitate.

Daca mai doriti si simtiti nevoia, adaugati sirop de artar in orez, zahar brun sau zahar de cocos. Orice indulcitor natural este binevenit daca vreti sa indulciti acest desert vegan delicios, simplu si ieftin.

Sa aveti pofta, sa nu uitati sa gatiti usor si delicat, rapid si economicos πŸ™‚ Vegantini asta isi propune si sper ca reusesc sa va ofer retete vegane si vegetariene care sa va ajute sa gatiti repede si bun, sanatos si ieftin, posibil doar acasa πŸ™‚

Leave a Reply

