Gallery

Ratatouille rapid din 4 legume. Cea mai simpla reteta de pana acum


Rosii, cartofi, morcovi, dovlecei. Sunt cele 4 legume pe care le-am folosit la acest ratatouille rapid si simplu. Am pregatit o mancare vegana – vegetariana foarte simpla, modesta, rapida.

Ingrediente: rosii, dovlecei, cartofi, morcovi, ulei de masline, cimbru, oregano, sare.

Am taiat legumele in felii si le-am intercalat ca in poza. Peste ele am presarat sare, cimbru, oregano si apoi cateva picaturi de ulei de masline.

 

Am dat totul la cuptor si am scos cand am vazut ca legumele incep usor sa se rumeneasca πŸ™‚ Am servit cu vin alb dar merge si un Prosecco ❀

In final, a iesit ceva bun si simplu. E mancare de lenesi, va asigur. Chiar nu veti munci mai mult de 5 minute, cat va ia sa spalati legumele, sa le tocati feliute si apoi sa le intercalati. Folositi ce vas doriti, fie ca e sticla, portelan, metal sau lut πŸ™‚ Merge orice stiti voi ca nu crapa la cuptor πŸ™‚

Sa aveti pofta, sa gatiti simplu si sa mai veniti pe Vegantini pentru ca urmeaza o noua serie de retete mediteraneene πŸ™‚ Evident, toate vor respecta regulile mele: ieftin, simplu, rapid, gustos si sanatos!

 

One thought on “Ratatouille rapid din 4 legume. Cea mai simpla reteta de pana acum

Leave a Reply

