Gallery

Ciuperci la cuptor cu paste fara gluten. Retete vegane fara gluten


Cine doreste vegan si fara gluten, are pe Vegantini o intreaga colectie de astfele de retete vegane fara gluten. 

Retetele sunt special concepute pentru cei care vor sa nu consume nimic de origine animala si in plus vor sa exluda din alimentatie si ingredientele cu gluten, precum graul, orzul si secara. Eu consider ovazul ca nefiind in lista de alimente ce contin gluten. Oamenii se feresc de el fiindca ovazul este uneori contaminat cu grau si orz sau secara de la moara si atunci nu il consuma. Eu il consum. Ma gandesc ca daca are cumva gluten, e in cantitati mici.

Revenind, azi vreau sa va arat una dintre retelele mele vegane fara gluten, una de care sunt mandra tare. 

Am folosit: 500 de grame de ciuperci champignon spalate bine, 400 de grame de paste din porumb, ulei de masline, oregano, cimbru, busuioc, sare, patrunjel.

Am fiert pastele si le-am dat deoparte la scurs.

Am spalat ciupercile si le-am pus in tava de cuptor cu putin ulei de masline, sare, verdeturi aromatice tip busuioc, oregano, cimbru. Am amestecat bine, am lasat la foc mic-mediu pana cand am crezut eu de cuviinta ca sunt gata.

 

Am amestecat pastele cu ciupercile, am adaugat patrunjel proaspat si am servit alaturi de vin alb 🙂 Mergea si vin rosu, de tara ❤

Este o mancare simpla, modesta, fara gluten, usoara, delicioasa pana la ultima furculita 🙂

Mult succes in bucatarie si in tot ce faceti! Sa mai veniti pe Vegantini 🙂 Va astept cu drag!

 

Leave a Reply

