Gallery

Salata de kale, mangold si rosii. Idei noi de salate sanatoase pentru fiecare zi


Salata de kale este una dintre preferatele mele desi la inceput recunosc faptul ca nu mi-a placut asa de mult. Am avut rabdare, asa cum mi-a recomandat vanzatoarea din piata. Mi-a spus ca nu toti adora kale si mangold insa ar trebui sa le incerc de mai multe ori si ma voi obisnui cu gustul pana cand imi vor placea enorm. E adevarat. A functionat. Gusturile chiar se educa 🙂


Am pregatit o salata delicioasa, din 2 frunze de kale, 2 frunze de mangold, 1 castravete, 1 rosie, 1 fir de ceapa verde, sare, ulei de masline, zeama de lamaie.

Am tocat legumele si verdeturile, am pus uleiul cu zeama de lamaie si sare si am servit cu o lipie libaneza alaturi 🙂

Cei care doresc sa pastreze aceasta salata vegana fara gluten, o pot servi langa galete de orez, de quinoa sau de hrisca 🙂 Sau merge servita si cu nachos de porumb.

Salata de kale si mangold este ceva deosebit. Kale este un fel de varza creata doar ca nu creste pe capatana, ci pe beldie, asemenatoarea fiind cu stevia noastra.

Mangoldul este stevie elvetiana, Swiss Chard. Se gaseste in piete si in unele hipermarket-uri insa destul de rar. O recunoasteti dupa frunzele mari si carnoase, zici ca sunt urechi de elefant :)) Si sunt in culori mai multe, variind de la rosu la galben si verde 🙂

Kale si mangold merita incercate si daca le gasiti la preturi acceptabile pentru voi, merita luate macar de 5-6 ori pe sezon 🙂 Puteti sa o priviti ca pe o cura binevenita pentru organism pentru ca ele alcalinizeaza, alunga bacteriile si ciupercile din tractul digestiv, curata colonul, refac tranzitul intestinal, ajuta la eliminarea Helicobacter Pylori si nu numai.

Sper sa le incercati pe amandoua si daca gasiti cumva vreo sursa ieftina de kale si mangold, va rog sa imi dati si mie de stire. Caut mereu preturi cat mai bune!

 

Leave a Reply

