Gallery

Paste fara gluten cu sos de rosii, ciuperci si conopida la cuptor


Este o mancare tipic mediteraneana, daca ma intrebati pe mine. Este si ideala pentru cei care tin dieta antiinflamatorie datorita rosiilor, pastelor fara gluten, uleiului de masline, verdeturilor aromatice si nu numai.

Mai presus de orice, este o mancare vegana fara gluten, delicioasa si rapida. Chiar ar fi pacat sa nu incercati sa o preparati 🙂

Am folosit urmatoarele ingrediente: paste din porumb 500 de grame, 1 capatana de conopida de 300 de grame, 200 de grame de ciuperci champignon, paste de tomate sau 3 rosii coapte, busuioc, oregano, cimbru, ulei de masline, usturoi.

Am fiert pastele de porumb si le-am lasat la scurs.

Separat, intr-o tigaie incapatoare, am sotat ciupercile in putin ulei de masline si o cana de apa. Am adaugat busuioc, cimbru, usturoi pisat, oregano, sare. Am lasat apa sa scada si ciupercile sa fie bine facute. Apoi am adaugat pasta de tomate. Merge de minune si cu rosii taiate cuburi.

Am mai pus o cana de apa si am lasat la foc mic, amestecand din cand in cand sa nu se lipeasca.

Separat, am fiert conopida insa nu am lasat-o sa se faca terci. Doar sa fie moale, mancabila 🙂

Am pus conopida in sosul de rosii, am amestecat bine si apoi am combinat cu pastele de porumb. Totul a mers la cuptor timp de 10 minute. A fost una dintre cele mai bune mancaruri vegane fara gluten din viata mea 🙂 E o combinatie incredibila intre paste, rosii, ciuperci si verdeturi aromatice. Daca pastele sunt din porumb si nu sunt din grau, credeti-ma ca nu se simte diferenta la gust 🙂

Pofta buna, multa sanatate si nu uitati sa mai gatiti si vegan din cand in cand, atunci cand vreti ceva bun si usor!

One thought on “Paste fara gluten cu sos de rosii, ciuperci si conopida la cuptor

Leave a Reply

