Gallery

M-a intrebat prietena mea de ce sunt vegana. I-am zis: “Din mila”


 

“Pai, imi e mila de animale. Si daca imi e mila de ele, nu vreau sa le mananc. Si nici nimic de la ele nu vreau fiindca nu imi place ideea sa mananc ceva ce animalul nu mi-a oferit cu inima draga, cu inima deschisa. Adica, nu stiu… E aiurea sa mananci laptele unei vaci care nu e fericita. Si nu cred ca e fericita.”

Prietena mea se uita la mine oarecum nedumerita. Mila. Mila de animale. Pana la urma, daca asta e in inima mea, asa o spun. Imi e mila de animale. Asta ma face sa par prostuta? Unii rad de mine. Altii ma considera naiva. Cum sa iti fie mila de animale…

Aseara am inteles ca pe langa faptul ca sunt mama, sunt femeie si am pui :)). Am puii mei. Ii cresc. Dumnezeu m-a ajutat sa am pui sanatosi, sa ii cresc eu, sa ii vad crescand langa mine, sa ii hranesc cu ce pot eu mai bine. Acesta e lucru mare. Sunt fericita asa cum nu credeam ca e posibil.

Anii trec. Sunt o vegana fericita. Sunt impacata cu mine. Ma simt bine. Sunt plina de energie pozitiva si dupa fiecare masa imi fac o cruce mare si de multe ori ii multumesc lui Dumnezeu ca am mancat asa de bine si ca pot sa aleg ce mananc. Nu stiu cum ar fi daca nu as avea sansa sa aleg eu ce sa mananc.

Cat despre vaci, pui, porci si alte animale, eu nu mananc nefericire, nici tristete, nici durere. Eu mananc hrana vie. Mie imi place sfecla si ador morcovii, iubesc varza si sunt complet terminata dupa linte verde. Fac orice pentru un bol cu orez, chiar si cu sare si doar atat. Ma topesc de fericire dupa paste cu patrunjel si peperoncino si nu ma vad traind fara salata panzanella. Viata e scurta si am ales sa o traiesc asa cum simt mai bine ca e ok si corect. De aceea o voi trai fiind vegana. Imi asum decizia. Cred in karma.

Sa fiti iubiti! Sa va cresteti puii cat mai bine si sa fiti sanatosi 🙂

Leave a Reply

