Gallery

Radicchio rosso, adica cicoare de gradina intr-o salata vegetariana geniala


Radicchio rosso este cicoarea rosie, un fel de verisoara a andivelor frantuzesti. Este asemenatoare unei ridichi mari insa are frunze. Este o capatana de salata insa e rosie. Are gust usor amarui sau chiar foarte amarui, in functie de soi, de cat o tineti la frigider, de cat de mult o spalati samd.

Am prieteni care nu spala niciodata andivele ca sa nu fie amare šŸ™‚ Eu spal totul, omule :)) Sunt romanca si la noi legumele si fructele se spala ca lumea. Tata le spala cu buretele de vase. Eu le spal cu multa apa. Am prieteni romani care le spala cu apa si otet ca sa se duca pesticidele si fertilizatorii.


In consecinta, am mancat radicchio rosso amara ca naiba. Cica e buna pentru ficat. Slava cerului cu rosiile ca au mai taiat din amareala.

Ingrediente pentru salata mea vegana de radicchio rosso: 3 frunze de cicoare rosie caci mai mult nu veti putea oricum sa mancati la cat de amara e, 1 rosie, 5-6 masline, 1 frunza de salata verde sau de kale, sare, piper, multa zeama de lamaie ca sa nu mai simtiti gustul de cicoare rosie :))

Una peste alta, salata e buna, gustoasa, satioasa. Nu iti mai trebuie nimic dupa ce o termini :))) Glumesc si eu. Dom’le, un lucru e clar. Cicoarea asta e miraculoasa, foarte sanatoasa si ca orice leguma amara, e buna pentru ficat. Dar pentru mine e cam amara. Sau poate am nimerit eu una necoapta. Exista asa ceva? Nu stiu. O sa intreb pe google de ce e amara ridichea mea rosie.

Pana atunci, hasta luego, oameni buni! Multa sanatate si la cat mai multe radicchio rosso dulci ca mierea ā¤

Leave a Reply

