Gallery

Sandvis vegan mediteranean: avocado, rosii, kalamata, ceapa rosie


Un sandvis vegan nu trebuie neaparat sa contina seitan, tofu, chiftele vegane sau alte preparate asemenea. Poti sa iti faci sandvis doar din legume, fara cereale, fara leguminoase. Si va asigur ca va iesi bun si delicios, sanatos si satios. Si daca il duceti la serviciu, la pachet, va arata de milioane.


Am folosit: paine integrala, 1 fir de ceapa rosie/verde, avocado, rosii tocate marunt, masline kalamata fara samburi.

Am tocat marunt toate legumele, inclusiv maslinele kalamata, pe care le consider extrem de gustoase si sanatoase.

Am asamblat totul pe o felie mare de paine si apoi am mancat cel mai bun mic-dejun din ultima vreme :)) Alaturi am servit o cana de ceai verde, ca alternativa la cafeaua mea neagra si amara. Mai schimb uneori. Nu vreau sa fac niciun exces asa ca uneori beau ceai verde sau ceai alb ca sa mai fac pauza de cafea.

Per total, am reusit sa imi fac micul dejun in 2 minute maxim. Un sandvis vegan a mers direct in pachetul meu de pranz, invelit in folie de celofan desi statea bine si in folie de aluminiu. Nu prea conteaza. Ideea e sa stea legumele in paine. Rosia umezeste painea insa daca taiati felia de paine mai groasa, e ok. Nu trebuie totul sa iasa perfect in viata :))

Sa aveti pofta, sa fiti sanatosi, sa mancati bine!

Leave a Reply

