Gallery

Supa crema de radacinoase, probabil senzatia verii pentru familia mea


Deosebit de simpla, foarte aromata in acelasi timp. Se prepara in cateva minute si rezista mult la frigider. Este supa-crema de radacinoase, o supa de post pe care o ador si o consum si rece, si calda, si fierbinte :)) In functie de dispozitie, desigur, supele vegane ne pot da energie sau ne pot relaxa inainte de somnul de seara.


Ce ingrediente am folosit eu pentru una dintre cele mai bune mancaruri vegane din lume: 2 morcovi, 1 pastarnac, 1 radacina de patrunjel, 1 telina mica, 3 fire de patrunjel, sare, ulei de masline.

Am fiert radacinoasele timp de 30-45 de minute in apa cu putina sare. Cand ele au fost gata, am adaugat patrunjel tocat, 4 linguri de ulei de masline si am stins focul.

Cine doreste poate sa adauge si 3-4 catei de usturoi, pentru aroma senzationala 🙂 Eu am pus in supa mea insa stiu ca nu toata lumea adora usturoiul in supa.

Cand supa se raceste, o dam la blender si o servim rece, calda sau fierbinte. Se serveste alaturi de crutoane sau alaturi de focaccia, daca stiti sa faceti in casa. Merge si langa ciabatta de casa. O reteta buna este aici.

Per total, aveti in randurile de mai sus una dintre cele mai simple supe-creme din lume. Desigur, puteti sa o imbogatiti cu multe alte ingrediente, de la conopida si broccoli si pana la fasole galbena si verde sau chiar varza. Supa-crema poate sa contina orice leguma, chiar si dovleac placintar. Ideal este sa nu contina prea multe legume si sa simtiti aroma a ceea ce puneti in castron 🙂

Pofta buna si multa sanatate!

One thought on “Supa crema de radacinoase, probabil senzatia verii pentru familia mea

Leave a Reply

