Gallery

Cea mai buna salata cu kale de pana acum: vegana, simpla, rapida si sanatoasa


Am folosit kale pentru ca am tot gasit in piata locala si m-am jurat cu mana pe legatura de loboda (cel mai puternic juramant la mine, daca vrei sa ma pui sa jur pentru ceva) ca anul asta voi face cura de kale, de stevie, de loboda, de conopida si inca vreo cateva balarii misto.


Asa ca am folosit urmatoarele ingrediente: kale, ceapa, morcovi, zeama de lamaie, ulei, sare, piper.

Am tocat legumele si am pus uleiul, zeama de lamaie, sarea si piperul. Am mancat mai bine decat ma asteptam. Am terminat toata salata si am facut un bol mare, pentru mine si sotul meu. Nu i-am mai lasat nicio gura asa ca am refacut salata :))) Am facut din nou un bol mare si din el am mancat de data asta doar jumatate, ca o sotie iubitoare :)))

Va recomand sa cautati kale fiindca s-ar putea sa gasiti la voi in piata si sa se prea poate sa gasiti marfa buna si ieftina. Eu am gasit legatura de kale la 2 lei si este pur si simplu uriasa, adica e mai mare decat cea de stevie!

Am luat ca hapsana, ca lacoma, ca haplea :))) Apropo, mi-ati citit interviul cu Haplea, cel mai cel frugivor din Romania? E aici si e misto de tot.

Cat despre salata mea, va recomand sa o serviti ca atare sau langa un orez simplu, langa paste sau langa tocanite ❤

Multa sanatate, dragoste fata de voi insiva si fata de animale, pofta mare si nu uitati sa gatiti vegan cat mai des cu putinta!

3 thoughts on “Cea mai buna salata cu kale de pana acum: vegana, simpla, rapida si sanatoasa

Leave a Reply

