Gallery

Ciorba de burta in varianta vegana. Cea mai simpla reteta de post cu ciuperci


Fiindca mi-a fost pofta de ciorba de burta, am decis sa o prepar singura acasa, in varianta vegana. Si nu m-am lasat pana nu a iesit asa cum mi-am dorit eu, adica genial de buna, sa vrei sa mananci pana te saturi si apoi inca o strachina :))


Am folosit: 300 de grame de ciuperci champignon, 2 morcovi mari, o radacina de pastarnac, o radacina de patrunjel, o radacina de telina, frunze de patrunjel, 6 catei de usturoi, 3 linguri de faina, otet, ulei de masline.

Am sotat ciupercile in 2 linguri de ulei de 2 cani de apa. Am asteptat sa scada toata zeama si cand ciupercile au fost gata, am stins focul.

Am fiert radacinile de morcov, telina, pastarnac si patrunjel in apa cu sare. Cand au fost gata, am scos o treime din ele si am pasat-o cu zeama de la supa. Restul de doua treimi le-am pasat piure si le-am mancat ca atare.

Nu vrem ca supa sa iasa prea groasa si de aceea am folosit doar o treime din legume. In aceasta supa crema am adaugat ciupercile sotate, patrunjel tocat, mujdei. Am luat un polonic de supa calda si in ea am dizolvat 3 linguri de faina. Apoi amestecul acesta omogen a reintrat in supa, pe care am mai lasat-o sa fiarba 2 minute.

Am servit cu otet si mujdei suplimentar. Cine a dorit, si-a mai pus mujdei fiindca cel din supa nu si-a pastrat aroma foarte puternica, din moment ce i-am mai dat eu un clocot cu amestecul din faina 🙂

Sper sa nu vi se para complicata. Este o supa crema de legume cu ciuperci la care trebuie sa adaugati voi putina faina, otet si mujdei. Aici e tot gustul 🙂 Acesta este secretul oricarei supe de burta 🙂 Otetul, mujdeiul, fiertura de legume sa fie puternica, aromata 🙂 Si sa aveti patrunjel!

Multa sanatate, pofta mare si nu uitati sa gatiti vegan cat mai des cu putinta!

2 thoughts on “Ciorba de burta in varianta vegana. Cea mai simpla reteta de post cu ciuperci

  1. MUlțumesc pentru bunătatea de a împărtăși, de a ne invita în bucătărie și de a ne pofti la masa ta atât de simplu îmbelșugată, atăt de împodobită cu tot ceea ce face bine sănătății fiecăruia. Binecuvântri divine!

    Like

Leave a Reply

