Gallery

Orez si salata greceasca. Combinatia ideala pentru sanatatea organismului meu


Orezul cu salata alaturi este combinatia ideala pentru mine. Ma face sa ma simt bine, stiu ca o diger bine, stiu ca ma umple de vitamine si minerale si ca imi vindeca organismul de orice problema ar avea 🙂 Este mancarea mea de suflet. Putini ma inteleg. Cum unii au tocanita de cartofi, asa am eu orezul cu salata verde.

 

Azi am ales salata rosie in combinatie cu salata verde si putin ardei copt. Am stropit salata cu ulei de masline extravirgin si cu zeama de lamaie. Am adaugat putin piper, sare si cateva prafuri de busuioc.

Alaturi este un risotto vegan, fara branza. Este facut la foc mic, invartit mereu cu lingura de lemn. El isi lasa amidonul lui, faina de orez si ea se dizolva si actioneaza ca un liant, asemenea branzei din risotto. Asa fac eu pilaful meu invartit, care totusi nu se face praf. Bobul ramane intreg 🙂

In orez pun busuioc, oregano, cimbru, sare si ulei de masline. Torn apa cate putinta, cu cana 🙂 Las pilaful sa se umfle incet si la final, mai pun o cana de apa si pun capacul. Pilaful isi trage cata apa are nevoie si restul ramane ca un sos cremos 🙂

Am mancat genial de bine. Sunt mandra de mancarea mea si sunt fericita ca mananc de post. Fiecare zi in care mananc fara carne si alimente de origine animala, parca ma simt mai pura, mai detoxifiata si nu doar fizic, ci si spiritual. Postul curateste, limpezeste. Mancarea vegetala curata corpul dar si sufletul. E greu de explicat. Se simte bine cand treci prin o astfel de schimbare ❤

Sa aveti succes in tot ce faceti, multa sanatate si nu uitati sa gatiti vegan cat mai des cu putinta!

4 thoughts on “Orez si salata greceasca. Combinatia ideala pentru sanatatea organismului meu

    1. Da. Ideal este sa combini doar legume cu leguminoase.

      Amidonoasele se combina doar cu legume, nu cu leguminoase.

      Fructele se mananca doar separat.

      Amidonoasele nu se combina cu nuci si seminte. Nucile si semintele merg doar cu legume si cu verdeturi, gen salate.

      Asta e ideal din ce stiu eu 🙂 Nu respect mereu si se simte 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

