Gallery

Penne all’arabiatta in cea mai simpla si apetisanta reteta cu putinta


Sper ca am scris corect. Sunt romanca, nu sunt italianca si google ma induce in eroare. Se scrie cu doi b, cu doi t? As pune cate 2 din toate ca sa fiu mai sigura dar ar arata ciudat asa ca las asa cum e si sper sa intelegeti voi ce voiam sa spun :))


Am folosit: 300 g de paste, 3 rosii mari, 1 ardei kapia tocat marunt, 1 legatura de patrunjel, 15 masline, 1 ceapa mica, 5 catei de usturoi, ulei de masline, sare, foi de dafin.

Am fiert pastele si le-am scurs de apa. Le-am lasat deoparte.

Am sotat rosiile cu ceapa in 3 linguri de ulei de masline si o ceasca de apa. Am adaugat ardeiul kapia tocat marunt, maslinele si usturoiul. Am sotat pana cand rosiile au fost gata si ardeiul facut si el. Apoi am pus patrunjel tocat marunt si pastele, plus 2 foi de dafin. Am amestecat, am mai lasat putin la foc mic si apoi am stins focul si am pus capacul sa se innabuse totul 🙂 La final am mai decorat cu patrunjel tocat marunt.

Mancarea a iesit un deliciu de nota 10! M-am felicitat singura fiindca sotul nu era acasa, Clara era la scoala si David inca nu vorbeste :))

Va invit la masa, va doresc multa sanatate, sper sa gatiti vegan cat mai des cu putinta!

2 thoughts on “Penne all’arabiatta in cea mai simpla si apetisanta reteta cu putinta

Leave a Reply

