Gallery

Salata detoxifianta din 7 ingrediente vindecatoare


Ador superalimentele. Si aici includ si morcovul, pastarnacul, telina si multe altele. Nu cred ca doar avocado si afinele pot avea loc in categoria de superalimente, ci si cele mai banale radacinoase si legume de pe piata romaneasca.


Am folosit urmatoarele ingrediente pentru o salata detoxifianta genial de sanatoasa si gustoasa: telina, morcov, spanac, kale, ulei de masline, zeama de lamaie, sare. Optional, adaugati si piper ❤ Asta e special pentru cei care vor sa traiasca periculos si condimentat, ca mine :))

Am dat pe razatoare morcovul si telina. Am tocat spanacul si kale. Am adaugat ulei de masline, sare si zeama de lamaie si am obtinut una dintre cele mai delicioase mancaruri vegane din lume. A fost atat de buna incat am facut imediat inca un bol, dublu ca dimensiune fata de primul :)))

Unele salate te cuceresc din prima ❤ Pur si simplu le adori de la prima furculita si nu le lasi jos pana cand nu termini bolul. Nu patesc asa cu toate salatele insa uneori mi se intampla. Atunci stiu ca m-am indragostit de acea salata si o pun in colectia mea de retete culinare vegane – vegetariene.

Sa aveti succes in tot ce faceti, multa sanatate si nu uitati sa mancati vegan cat mai des cu putinta, din dragoste pentru voi insiva, pentru sanatatea voastra, din compasiune pentru animale, orice motiv e bun 🙂

2 thoughts on “Salata detoxifianta din 7 ingrediente vindecatoare

Leave a Reply

