Gallery

Salata vegana mediteraneana, gata in 5 minute. Alcalinizanta, detoxifianta, consistenta


Conteaza sa tina si de foame, sa fim seriosi. Nu ma intereseaza mancarea nesanatoasa si nici mancarea fara gust. Iar daca se poate sa tina si de foame, adica sa fie consistenta, deja m-a cucerit 🙂 ❤ Vegantini ofera retete vegane si vegetariene simple, rapide, sanatoase, gustoase si cat mai ieftine. Cele mai multe sunt si foarte satioase.


Am descoperit de curand salata vegana mediteraneana din urmatoarele ingrediente: rosii, kale, ceapa, porumb, ulei de masline, zeama de lamaie, sare.

Am tocat legumele, am amestecat totul cu ulei, zeama de lamaie si sare si am servit alaturi de lipii libaneze din graham. Ar fi mers si galete de orez sau de hrisca. Va spuneam eu ca se gasesc peste tot si sunt super ieftine si foarte satioase, numai bune pentru cei care se feresc de gluten.

Salata mea a mers in lipie de data aceasta. Am facut un fel de wrap – shaorma si nu regret nicio imbucatura. Am mai facut unul si l-am pus in celofan. L-am aruncat in geanta carutului si am plecat la picnic impreuna cu piticii mei, Clara si David. Clara a mancat o banana, mere si zmeura. David a mancat un borcanel de piure de caise si mere :)) A mancat totul, pana la ultima lingura ❤ Le plac fructele. Seamana cu mine.

Acestea fiind spuse, va las sa va intoarceti la treburile voastre, in bucatarie sau unde va aflati. Gatiti vegan cat mai des, din compasiune pentru animale, din dorinta de a fi mai sanatosi, din dorinta de detoxifiere si nu numai. Orice motiv e bun 🙂 ❤

 

3 thoughts on “Salata vegana mediteraneana, gata in 5 minute. Alcalinizanta, detoxifianta, consistenta

Leave a Reply

