Gallery

Sandvis grecesc simplu de tot: paine, avocado si masline


Combinatia aceasta ar putea sa omoare virusi, bacterii, fungi si nu numai. Daca cercetati proprietatile maslinelor naturale si pe cele ale avocado-ului, deja incepeti sa va trageti o pereche de blugi pe voi sa dati fuga la un market apropiat sa va faceti rezerve :))))

 

Grecii, italienii, spaniolii si foarte multi mediteraneeni pun mare accent pe paine integrala, pe avocado, pe masline, ulei de masline, rosii bine coapte, usturoi, ceapa, verdeturi, citrice si alte ingrediente specifice. Dar in mare, cam cele enumerate de mine ar fi in centrul dietei mediteraneene, plus nuci si seminte multe.

Am cumparat o paine integrala cu seminte. Am asezat felii de avocado peste si apoi masline kalamata naturale. Am mancat un sandvis pe care nu il voi uita niciodata. Nu l-am mestecat, nu l-am savurat. Dimpotriva, m-am inecat groaznic dupa prima imbucatura fiindca am incercat sa inghit fara sa mestec :))) Asa mare lacomie nu am mai vazut decat la tatal meu, care manca repede si cu pofta uriasa. Venea de la serviciu si manca un castron de ciorba in cateva secunde. Luase o lingura speciala, doar pentru el, mare de tot, fiindca lingura normala de ciorba i se parea prea mica :)) ❤

Asa ma simt eu cand mananc ceva ce imi place, ca tata. Mananc repede, stiu ca simt gustul dar nu apuc intotdeauna sa savurez dumicatul. Inghit ca gasca :))

Dar va recomand sa incercati si voi si daca puteti, sa mestecati incet ca sa digerati bine. Bucurati-va de fiecare inghititura si nu va ganditi ca un avocado e scump. Eu am dat 2,5 lei pe al meu dar e mare si din el am facut 7 sandvisuri. Deci e rentabil.

Si maslinele conteaza enorm. Luati si kalamata daca nu ati luat pana acum. Sunt cam la acelasi pret cu cele simple si merita pentru ca au o aroma speciala, usor greceasca – italieneasca.

Sa aveti pofta, sanatate, compasiune pentru animale si sa nu uitati sa gatiti vegan cat mai des cu putinta!

4 thoughts on “Sandvis grecesc simplu de tot: paine, avocado si masline

  1. Draga mea, te rog mult sa ne spui de unde iei tu avocado cu 2 lei; eu nu am găsit niciodată sub 4 lei. Chiar dacă nu locuim în aceeași zonă, trebuie să găsesc și eu alta varianta. Dacă aflu unde găsești tu, îmi vine și mie o idee sigur. Mulțumesc!

    Liked by 1 person

    1. Am gasit intr-o seara la Kaufland de pe Mihai Bravu la 1,99 lei bucata, din Peru 🙂 Data viitoare cand mai gasesc, fac poza fiindca majoritatea lumii gaseste la 3,49 lei in sus. Si eu la fel insa uneori se mai intampla sa fie la pret mic. La Kaufland, dupa ora 20.00 – 21.00, se reduc preturile la fructe, in special vinerea, daca nu ma insel. Ei refac stocul si vor fructe proaspete pentru a doua zi si deci seara le lasa la pret mai mic. Asa am prins eu intr-o seara ananas la 3 lei bucata si struguri la 2,99 lei kilogramul. Si erau buni :))

      Mult succes la reduceri 🙂

      Like

  2. Mulțumesc mult de tot ca ti-ai făcut timp sa îmi răspunzi așa detaliat! 😚
    Și pentru tot ce postezi aici, nu doar retete. Simt ca iti oferi tot sufletul pe blogul acesta: faci glume, ne inveți despre proprietățile alimentelor, te spovedești. ..😊
    Te îmbrățișez cu drag și iti trimit toate gândurile bune!!!!

    Like

Leave a Reply

