Gallery

Lapte vegetal sanatos si ieftin? Incearca-l pe cel de orez, facut in casa, la 2 lei litrul


Iei orez de care doresti tu, inclusiv spartura de orez. Eu folosesc unul la 3 lei punga de 1 kg. Din aceasta punga vei face lapte de orez de o sa iti iasa pe ochi :)) Si o sa iti mai ramana si pentru 3-4 cine in familie.


Sunt adepta mancarurilor ieftine si bune, satioase si sanatoasa. Si stiu ca se poate fiindca asta fac eu zilnic. Gatesc zilnic si incerc din rasputeri sa ma incadrez intr-un anumit buget.

Azi am pregatit lapte de orez in casa. Am fiert orezul dupa ce l-am spalat. L-am fiert in apa fara sare.

Cand a fost gata, l-am blenduit cu apa lui proprie pana cand a iesit un lapte cremos. Am adaugat extract de vanilie pentru mai multa aroma desi mergeau si 2 pliculete de zahar vanilat :))

Cine doreste, isi poate indulci laptele cu indulcitorul preferat: zahar, sirop de artar, stevie si nu numai.

Veti avea in cateva minute un lapte vegetal gustos, cremos, aromat si delicios. E facut in casa si nu costa nici macar 2 lei litrul dar las acasa ca sa rotunjesc. Pun aici si extractul de vanilie, care la mine costa 7 lei sticluta dar din ea folosesc doar 3 picaturi fiindca este extract de vanilie si atunci e super aromat.

Sa aveti pofta si multa sanatate! Sa fiti buni cu cei din jur, sa mancati sanatos, sa fiti blanzi cu voi insiva si cu animalele din intreaga lume. Nu pierdeti nimic daca inlocuiti laptele de vaca cu cel de orez, macar din cand in cand đŸ™‚

2 thoughts on “Lapte vegetal sanatos si ieftin? Incearca-l pe cel de orez, facut in casa, la 2 lei litrul

Leave a Reply

